گزارش

اجرای طرح «بهاران خدمت» در پایتخت

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین – معاون خدمات شهری شهرداری تهران از اجرای طرح «بهاران خدمت» در سطح مناطق ۲۲ گانه پایتخت با بکارگیری از تمامی ظرفیت‌های موجود اجرایی و ستادی خبر داد.
نظری درباره اجرای طرح «بهاران خدمت» توضیح داد: با توجه به در پیش رو بودن مناسبت‌های مختلفی چون  آغاز بهار طبیعت و بهار قرآن (ماه مبارک رمضان)، میلاد امام زمان (عج) و… اجرای طرح بهاران خدمت در راستای ارتقاء سطح رضایتمندی در شهر، ارتقاء و بهبود کیفیت نگهداشت شهر و رسیدگی ویژه به امور جاری، اجرای اقدامات ویژه متناسب با ایام ملی و اعیاد مذهبی پیش رو و… اجرایی خواهد شد.
نظری در ادامه با بیان این که این طرح در دو محور اجرا خواهد شد، گفت: طرح ویژه شامل بزرگراه ها و شریان اصلی است که از تاریخ ۱۵ دی تا ۱۵ بهمن به مدت یک‌ماه و طرح عمومی نیز در سطح منطقه، نواحی و محلات از یکم بهمن تا ۱۵ اسفند به مدت ۴۵ روز در سطح مناطق ۲۲گانه اجرایی خواهد شد.
به گفته نظری، در این طرح ماموریت‌های ویژه و تخصصی برای هر معاونت (خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک، شهرسازی و معماری، اجتماعی و فرهنگی، فنی و عمران و سایر واحدها (سازمان ها، شرکت ها و…) تعریف شده است که باید براساس زمانبندی تعیین شده به اتمام رسیده و در سطح شهر تهران ( پایتخت ) اجرایی شود.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=90252
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن