صنعت-معدن-تجارت

آیفون تصویری سیماران بهتر است یا تابا

اگر قصد خرید آیفون تصویری را دارید منتها بین دو برند تابا یا سیماران مردد هستید بهتر است در رابطه با این دو برند اطلاعاتی را در اختیار داشته باشید. برند تابا و سیماران دو برند معتبر ایرانی هستند که بالاترین سهم فروش محصولات را دارند. ما در به مقایسه این دو برند می پردازیم تا با شناخت ویژگی های محصولات هر برند راحت تر بتوانید آیفون تصویری را انتخاب و خریداری کنید. در ادامه به بیان ویژگی ها و مقایسه این دو برند می پردازیم.

ویژگی های آیفون تصویری سیماران

یکی از ویژگی های اصلی آیفون تصویری سیماران فراهم کردن امنیت و راحتی در خانه شما است. این محصول با توجه به ویژگی های بی نظیری که تجربه امنیتی متفاوتی را برای شما ایجاد می کند.

در شهرهای بزرگ کشور میزان امنیت نسبت به شهر های کوچکتر پایین تر است، مانند شهر تهران و کرج، ساکنین این دو شهر یا سایر شهرهای بزرگ می توانند از نمایندگی های آیفون تصویری سیماران در کرج یا تهران این محصول را تهیه کنند در مقایسه با دیگر برند ها این برند از نظر امنیتی ویژگی منحصر به فردی دارد. ویژگی های آیفون تصویری سیماران عبارت اند از:

  • تصویری واضح و شفاف: این محصول دارای صفحه نمایش بزرگ و با کیفیتی است که تصاویر مربوط به ورودی منزل شما را به طور واضح نشان می دهد.
  • ذخیره سازی عکس و ویدئو: این محصول به خوبی عکس ها و ویدئوهای مربوط به ورودی منزل شما را به خوبی ثبت می کند و شما به راحتی در صورت نیاز می توانید به عکس و فیلم مورد نظر دسترسی داشته باشید.
  • برقراری ارتباط سریع با واحدهای دیگر: قابلیت ارتباط داخلی با واحدهای دیگر این امکان را برای شما فراهم می کند که به راحتی در ساختمان با واحدهای دیگر ارتباط برقرار کنید.
  • باز کردن درب پارکینگ بدون ریموت: یکی از ویژگی های مهم این محصول باز کردن درب پارکینگ بدون استفاده از ریموت کنترل است . این ویژگی موجب اعتماد به نفس شما در دسترسی به دیگر امکانات موجود در ساختمان می شود.
  • طراحی زیبا و شیک: این محصول طراحی جذاب و شیکی دارد که ظاهر زیبا و شیکی به نمای منزل شما می دهد.

ویژگی های آیفون تصویری تابا

این محصول یک دستگاه کارآمد و مبتکرانه محسوب می شود که امکانات بی نظیری را برای شما فراهم می کند. این محصول کاربردی دارای ویژگی های بیشماری است که عبارت اند از:

  • توانایی متصل شدن به دو پنل: آیفون تصویری تابا این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که به دو پنل جداگانه در ورود و خروج ساختمان به طور همزمان دسترسی داشته باشید. این ویژگی موجب فراهم کردن امنیت بیشتری در ساختمان می شود و مدیران ساختمان و ساکنین آن می توانند به خوبی وضعیت را در ساختمان کنترل کنند.
  • ثبت و ضبط تصاویر: آیفون تصویری تابا به خوبی تصاویر و فیلم های ورودی و خروجی منزل شما را ثبت و ضبط می کند.بنابراین با در دست داشتن زمان و تاریخ رویدادها به راحتی می توانید از امنیت موجود در ساختمان خود اطمینان یابید.
  • صفحه کلید لمسی: این محصول با داشتن صفحه کلید لمسی برای شما تجربه کاربری متفاوت تری را ایجاد می کند که علاوه بر آن نیز به دکوراسیون منزل شما ظاهری زیبا و مدرنی ایجاد می کند.
  • متصل شدن به دوربین های مدار بسته: این ویژگی در این محصول موجب می شود تا شما بر همه دوربین های مدار بسته موجود در منزل دسترسی داشته باشید و اوضوع را به خوبی کنترل کنید.

مقایسه قیمت آیفون تصویری سیماران و تابا

به طور مسلم قیمت یکی از فاکتورهای مهم در خرید هر محصولی است که با توجه به دو مارک معتبر آیفون تصویری سیماران و تابا می توانید به دنبال گزینه مناسبی از این محصول برای خود باشید. در ادامه این دو محصول را از نظر قیمت با یکدیگر مقایسه می کنیم.

آیفون تصویری تابا

این محصول دارای مدل های متنوعی است که هر کدام دارای قیمت های متفاوتی هستند که در ادامه به تشریح آن خواهیم پرداخت.

مدل های ارزان قیمت

در مدل های ارزان قیمت این محصول به راحتی اصولی ترین نیازهای امنیتی مشتریان برطرف می شود. در واقع مدل های ارزان قیمت این محصول برای افرادی که به دنبال یک راه حل امنیتی راحت تری هستند بهترین گزینه به حساب می آید.

مدل های میان رده

برای دسترسی داشتن به امکانات بیشتر در آیفون تصویری مدل های میان رده گزینه خوبی محسوب می شوند. این مدل از آیفون تصویری با توجه به قیمت مناسبی که دارد دارای قابلیت های ویژه ای برای ذخیره سازی عکس و ویدئو است.

معدل های بالا رده

برای افرادی که به دنبال یک تجربه جدید امنیتی هستند این محصول گزینه مناسبی محسوب می شود. این محصول دارای حافظه داخلی، صفحه نمایش بزرگ و دیگر قابلیت های ارتباطی پیشرفته است.

آیفون تصویری سیماران

مدل های ارزان قیمت

مدل های ارزان قیمت این محصول دارای برخی از ویژگی ها هستند که موجب فراهم کردن امنیت ابتدایی در خانه می شوند.

مدل های میان رده

این مدل از آیفون تصویری دارای کیفیت تصویر بالا و حافظه داخلی قابل ارتقاء است.

مدل های بالارده

این محصول دارای حافظه داخلی بزرگ، تصویری شفاف و واضح است که دارای امکانات پیشرفته تری می باشد. بنابراین در فراهم کردن امنیت خانه به بهترین شکل عمل می کنند.

سخن پایانی

با توجه به مطالبی که در مقایسه با برند تابا و سیماران بیان کردیم. بنابراین شما با در نظر گرفتن بودجه و نیاز خود می توانید هر کدام از مدل های آیفون تصویری تابا و سیماران را انتخاب کنید.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=105062

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن