اجتماعی

آیا خرید پیج اینستاگرام 200k شما را به موفقیت می‌رساند؟

خرید پیج اینستاگرام همان کاری است که خیلی ها این روزها برای شروع قوی در اینستاگرام انجام می دهند. خیلی از افراد و شرکت ها که قصد دارند از اینستاگرام کسب درآمد داشته باشند به ناچار اقدام به خرید اکانت اینستاگرام آماده می کنند. دلیلش هم کاملا واضح است! چون می خواهند راه صد شبه را یک شبه طی کنند.

اما حالا چرا خرید پیج اینستاگرام با تعداد فالوور بالا؟ خب مشخص است هرچقدر تعداد فالوورهای پیج اینستاگرام مربوط به آن کسب و کار بالا باشد مردم اعتماد بیشتری به آن می کنند. دقیقا این تله ای است که خیلی از افرادی که پیج اینستاگرام می خرند داخلش گرفتار می شوند.

مثلا خرید پیج اینستاگرام 200 کا فالووری خوب است اما به شرط اینکه واقعی باشد نه فیک! در این مقاله دقیقا قصد دارم در مورد خریدن پیج های اینستاگرام با تعداد فالوور بالا صحبت کنم. اگر شما قصد خرید چنین پیج هایی دارید حتما تا انتهای این مقاله همراه من باشید.

اصلا چرا خرید پیج اینستاگرام با تعداد فالوور بالا؟

سوال اصلی و چالشی این است که چرا باید یک پیج اینستاگرام با تعداد فالوورهای بالا بخریم؟ پاسخ این سوال کاملا واضح است! از آنجایی که عقل مردم به چشم شان است (خصوصا در شبکه های اجتماعی) هر پیجی که فالوورهای بالاتری داشته باشد از دید مردم مورد اعتماد تر است. چون قدیمی تر، مطمئن تر و حتی بهتر از بقیه پیج ها خواهد بود. به همین دلیل است که پیج های چند صد کایی در اینستاگرام بیشتر دیده می شوند و روز به روز فالوورهای بیشتری جذب می کنند.

همین حالا یک تست کوچک انجام دهید. یک پیج صفر بزنید و یک پیج اینستاگرام مثلا با 100 کا فالوور بخرید. ببینید کدامشان سریع تر رشد می کنند. بعد از مدتی متوجه این می شوید که مردم به پیجی که تعداد فالوورهای بیشتری دارد اعتماد می کنند.

خرید پیج اینستاگرام با 200 کا فالوور به درد چه کسانی می خورد؟

اول باید بدانید پیجی که قصد دارید آن را خریداری کنید فالوورهایش فیک است یا واقعی؟ اگر فیک باشد مسلما چنین پیج هایی به درد افرادی می خورد که فقط به دنبال برندسازی در اینستاگرام هستند. عملا نرخ تبدیلی در کار نخواهد بود چون فالوورهای پیج یا فیک هستند یا غیرفعال!

اما اگر پیج اینستاگرام 200 کا فالوور واقعی بخرید برای فروش محصولات و خدمات تان بسیار اثرگذار است. چون جدا از اعتماد سازی باعث می شود مردم هم از شما خرید کنند. پیج با فالوورهای واقعی است و این برگ برنده شماست. اما خب باید بدانید که قیمت پیج های اینستاگرام با فالوور واقعی، بالاست و اگر تعداد فالوورهای پیج هم 200 کا به بالا باشد هم قیمت خیلی بالاتری خواهد داشت.

خرید پیج اینستاگرام 200 کا فالوور چه مزیت هایی دارد؟

چنین پیجی با این تعداد فالوور جزء پیج های اینستاگرام رده A قرار دارد. چون معمولا پیج های اینستاگرام از 100 کا فالوور به بالا درآمد ماهانه خیلی خوبی دارند. در ادامه راجع به خرید پیج اینستاگرام 200k فالووری بیشتر صحبت می کنم و مزایا و معایب آن را عنوان می کنم.

شروع طولانی از ابتدای کار

هر فرد یا شرکتی که قصد دارد در اینستاگرام فعالیت بیزنسی خود را به صورت جدی آغاز کند نیاز است که پیج اینستاگرامی با تعداد فالوورهای بالا داشته باشد. اگر بخواهد تبلیغ کند ممکن است هزینه های زیادی را بابت تست های تبلیغاتی بپردازد و آخرش هم به هدف خود نرسد!

همینطور اگر بخواهد اورگانیک رشد داشته باشد خیلی زمان بر و برای خیلی ها نشدنی است! چون جذب فالوور از طریق اکسپلور واقعا سخت و زمان بر است. به همین دلیل است که خرید پیج اینستاگرام با تعداد فالوور بالا اما واقعی به این افراد و شرکت ها پیشنهاد می شود.

صرفه جویی در زمان و هزینه

زمان و هزینه 2 المان مهم در بازاریابی است. اگر وقت را از دست بدهید رقبای شما خیلی سریع از شما سبقت می گیرند. اگر در هزینه های خود نیز صرفه جویی نکنید بودجه لازم برای کسب و کارتان را از دست می دهید. در هر صورت نمی توانید طبق روال همیشه در مسیر درست کسب و کارتان قرار بگیرید!

اگر بخواهید روی جذب اورگانیک سرمایه گذاری کنید زمان را قطعا از دست می دهید. همینطور اگر بخواهید روی جذب پولی سرمایه گذاری کنید پول زیادی باید خرج کنید آن هم اگر جذب خوبی داشته باشید! پس بهترین راه این است که از همان ابتدا با هزینه های خیلی کمتر یک پیج اینستاگرام با فالوورهای بالا (ترجیحا 200 کا) خریداری کنید.

برندسازی در اینستاگرام

یکی از مزیت های خرید پیج اینستاگرام با فالوور بالا (مثلا 200 کا فالووری) این است که برندسازی شما در اینستاگرام خیلی سریع اتفاق می افتد. زمانی که مردم وارد هر پیجی در اینستاگرام می شوند اولین چیزی که نگاه می کنند تعداد فالوورهای آن پیج است. به همین دلیل اگر فالوورهای پیج شما زیاد باشد روند برندسازی شما در اینستاگرام خیلی سریع تر اتفاق می افتد.

 

قبیله سازی در اینستاگرام با مشتریان وفادار

هر چقدر فالوورهای شما بیشتر باشد پول بیشتری هم در می آورید. مسلما این چرخه ادامه خواهد داشت و به تعداد فالوورهای شما روز به روز افزوده می شود. در این صورت الگوریتم اینستاگرام هم به شما در جذب فالوور بیشتر کمک می کند. هر چقدر تعامل مخاطبان تان با شما بیشتر باشد فالوورهای بیشتری می توانید جذب کنید.

به همین دلیل است که تاکید بر خرید پیج اینستاگرام با تعداد فالوور بالا داریم. اما نه فیک! بلکه باید فالوورهای پیج تان واقعی باشد.

آیا خرید پیج اینستاگرام 200k ارزان خوبه؟

معمولا پیج های اینستاگرام ارزان قیمت فالوورهای فیک دارند و به درد کسب درآمد از اینستاگرام نمی خورند! چون هیچ فالوور فعالی در پیج حضور ندارد و عملا به درد بیزنس نمی خورد.

اما اگر هدف اصلی تان فقط برندسازی است و فروش از طریق پیج تان چندان اهمیتی برای شما ندارد می توانید پیج های فالوور بالای ارزان قیمت خریداری کنید. یادتان باشد هزینه خریدن چنین پیج هایی زیاد است به خاطر همین موضوع حتما به واقعی یا فیک بودن فالوورها توجه داشته باشید.

جمع بندی و سخن آخر

در این مقاله بیشتر در مورد خرید پیج اینستاگرام 200 کا فالوور صحبت کردیم هر چند که منظور اصلی مان خریدن پیج های اینستاگرام با تعداد فالوور بالا بود. اگر واقعا قصدتان شروع طوفانی در اینستاگرام است پیشنهاد می کنم یک پیج اینستاگرام با فالوورهای بالا و واقعی بخرید. به هیچ وجه سراغ خرید پیج فیک ارزان قیمت نروید چون هیچ ارزشی برای شما ندارد و ممکن است کسب و کارتان را هم زیر سوال ببرد.

امیدوارم از این مقاله هم استفاده کافی را برده باشید. اگر سوالی در مورد خریدن پیج اینستاگرام داشتید حتما در قسمت کامنت ها از ما بپرسید.

منبع : https://hamyareweb.co/buy-instagram-page/

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=81684
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن