علمی و تکنولوژی

آیا خرید لایک اینستاگرام واقعی امکان دارد ؟

 

امروزه کسب و کار های مختلفی در اینستاگرام به دنبال محبوبیت و همچنین ارتقاء سطح پیج خود هستند و در این راستا برای اینکه صفحه رسمی خود را بهبود ببخشند به دنبال افزایش تعداد لایک‌های پست‌های خود هستند اما همه ما به این موضوع واقف هستیم که افزایش تعداد لایک در اینستاگرام بسیار دشوار می‌باشد و فرایند پیچیده همراه با اصول و دقت خاصی می باشد . کاربران اینستاگرامی برای افزایش تعداد لایک پست‌های خود از تاکتیک‌ها و روش‌ های مشخص استفاده می‌کنند در اکثر مواقع این استراتژی‌های استفاده شده نمی‌توانند تعداد لایک ها را بسیار بالا ببرند به همین منظور نیاز به استفاده از روش هایی داریم که بتواند هم در زمان ما صرف جویی کند و هم هزینه کمتری به همراه داشته باشد و از همه مهم تر اینکه بتواند رشد بسیار بالایی به صفحه ما بدهد . مدیران و اشخاصی که صاحب پیج های تجاری هستند حتی کاربران معروف همچون اینفلوئنسر ها و سلبریتی ها به دنبال روش‌هایی هستند که بتوانند در کوتاه مدت به صورت بسیار زیاد تعداد لایک های خود را افزایش دهند و به همین دلیل به دنبال خرید لایک اینستاگرام هستند اما سوال مهمی که در در مسیر طرح میشود این است که آیا امکان خرید لایک اینستاگرام فعال وجود دارد ؟ نحوه خرید لایک اینستاگرام به چه صورت می باشد ؟ از کجا باید لایک مورد نیاز خود را تهیه کنیم ؟

لایک اینستاگرام چیست ؟

لایک اینستاگرام یا همان کلمه (Like ) ریشه انگلیسی دارد که به دلیل ترند بودن در شبکه اینستاگرام جزو کلمه های معمول به حساب می آید که افراد زیادی از آن استفاده می کنند ، این کلمه در معنی دوست داشتن می باشد و افراد برای بیان محبت و دوست داشتن خود برای مثال پسندیدن پست های اینستاگرامی استفاده می کنند ، لایک کردن در اینستاگرام به منزله تأثیرگذاری مخاطب می باشد و این یعنی تولید کننده محتوا توانسته است بهترین محتوا را تولید کرده و به اشتراک بگذارد به همین منظور توانسته است تعداد لایک بالایی را کسب کند . برای اینکه بتوانید در اینستاگرام پستی را لایک کنید باید به قسمت زیر محتوا و پست توجه کنید در این قسمت سه المان در زیر پست نمایش داده می‌شود که هر کدام از آنها فرایند به خصوصی را انجام می‌دهند یکی از آنها که با المان پیامک مشخص می‌باشد برای ارسال پست‌ها به دوستان و دنبال کنندگان استفاده می‌شود قسمت بعدی که به حالت ابر مانند می باشد بخشی است که افراد می توانند در آن نظر خود را نسبت به نوع پست بیان کنند این بخش جمعی از کامنت های افراد قرار دارد و می تواند مثبت یعنی حمایت کننده و انرژی بخش باشند یا حتی می توانند منفی باشند ، اما بخش آخر که با المان و شکل قلب مشخص است به منظور لایک کردن محتوا فرار گرفته است که با لمس قرمز رنگ میشود و باعث میشود تعداد لایک ها افزوده شود . البته توجه داشته باشید که هر فرد تنها یکبار می تواند پستی را لایک کند و نمی تواند آن را بیش از یکبار لایک کند و به منظور حذف لایک مجدد باید روی آن ضربه بزنید تا بی رنگ شود ، اما تعداد لایک بسیار اهمیت دارد و برای تمامی کسب و کار باعث رونق گرفتن بیزنس و همچنین مورد دید قرار گرفتن افراد میشود به همین دلیل اغلب افراد به دنبال افزایش تعداد آن هستند ، حتی بهتر است بدانید که تعداد لایک اینستاگرام با افزایش فالوور نیز ارتباط دارد و باعث افزایش تعداد دنبال کننده های پیج میشود .

اهمیت خرید لایک اینستاگرام چیست ؟

می‌توان گفت یکی از مهمترین دغدغه بسیاری از بیزینس ها افزایش تعداد فالوور اینستاگرام به منظور داشتن مشتریان بیشتر و همچنین محبوبیت بالا می‌باشد اما کسب و همچنین افزایش تعداد فالوور فرایند دشواری می‌باشد و به فاکتورهای متنوعی در اینستاگرام وابسته است از جمله این فاکتورها تعداد لایک ها اینستاگرامی می‌باشد اشخاصی که بتوانند تعداد لایک بالایی به دست آورند تعداد فالوور آنها نیز افزایش پیدا می‌کند . تعداد زیادی از کاربران اینستاگرامی قبل از دنبال کردن یک پیج ابتدا پست‌ها و محتوای تولیدی به ویژه تعداد لایک ها ، ویو و کامنت آن را بررسی می‌کند سپس تصمیم بر دنبال گرفتن پیج می‌گیرند پس اگر ببینند که تعداد لایک ها با تعداد فالوور ها همخوانی دارد و حتی بالاتر از آنها می‌باشد ترغیب به دنبال کردن صفحه شما می‌شود ، همچنین تعداد لایک ها در زمینه فروش محصولات نیز بسیار تاثیرگذار است همین کاربران قبل از اینکه محصولی را بخرند ابتدا تعداد لایک ها را بررسی می کنند اگر این تعداد کافی نباشد به پیج اعتماد نکرده و در نتیجه محصولی را خرید نمی کنند . پس می‌توان گفت یکی از بزرگترین دغدغه اغلب افراد در اینستاگرام افزایش تعداد لایک می‌باشد به همین دلیل خرید لایک اینستاگرام اصولی ترین راهکار و استراتژی برای افزایش تعداد لایک اینستاگرام شمرده میشودند .

اهمیت خرید لایک اینستاگرام

الگوریتم اینستاگرام در رابطه با لایک ها و افزایش تعداد آن

اینستاگرام برای اداره راحت‌تر و کامل‌تر اینستاگرام و همچنین موفقیت هرچه بیشتر اعضای اینستاگرامی در زمینه بیزینس و معروفیت آنها قاعده و قوانین خاصی را دارد که قواعد با عنوان کلی الگوریتم شناخته میشوند و هر بخش اینستاگرام همچون لایک های اینستاگرامی و نحوه جذب آنها الگوریتم ویژه‌ای برای خود دارد . زمانی که پستی در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می‌شود بر اساس الگوریتم جدید اینستاگرام ابتدا این محتوا تنها به تعداد کمی از فالوور ها حدود ۱۰ درصد از آنها نمایش داده می‌شود و اگر در همان ساعات اولیه این تعداد از فالوور ها ری اکشن مناسبی نسبت به محتوا نشان دهند اینستاگرام پست تولیدی را به تعداد بیشتری از کاربران نمایش می‌دهد . با ادامه این روند اگر پست تولیدی بتواند نظر اکثریت افراد پیج را به خود جلب بکند شانس ورود به صفحه اشتراکی اکسپلور را پیدا خواهد کرد و اینستاگرام پست را وارد صفحه کاوش می کند تا در بین کاربران اینستاگرامی این پست بچرخد و دست به دست شود و به مراتب اگر این پست بتواند نظرات اغلب آنها را نیز جذب کند می تواند تا حد لایک ها و ویو های میلیونی میر پیش برود و همین مورد سبب موفقیت شگرفی خواهد شد .

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=105664

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن