گزارش

آموزش صرافی کوکوین + مزایا و معایب

این صرافی ارز دیجیتال برای معامله‌گران باتجربه ارز‌های دیجیتال غیرآمریکایی که می‌خواهند به کوین‌های بیشتر و ویژگی‌های پیشرفته دسترسی داشته باشند، مناسب است.

پیش از آموزش صرافی کوکوین باید نکات مثبت و منفی این صرافی را بدانید. اگر مناسب هدف شما نیست بدانید که کدام صرافی می‌تواند جایگزین مناسبی برای آن باشد. اگر هم به این نتیجه برسید که نکات مثبت زیادی دارد باید آموزش صرافی کوکوین را ادامه دهید. برای گرفتن تصمیم مناسب با ما همراه باشید.

1- امتیازات برتر

KuCoin چیز‌های زیادی برای ارائه به سرمایه‌گذاران دارد، از جمله موارد زیر.

1-1- هزینه‌های کم

KuCoin از کم هزینه‌ترین صرافی‌هایی است که می‌شناسیم و کارمزد‌های معاملاتی در آن پایین است. در این صرافی، هیچ کارمزد حساب ماهانه‌ای پرداخت نمی‌کنید و هزینه‌های برداشت مطابق با سایر صرافی‌ها است. سپرده‌گذاری کریپتو رایگان است، اما برای واریز، پول فیات (سنتی) مانند دلار آمریکا می‌پردازید. کارمزد بستگی به نحوه انتقال پول نقد و برنامه شخص ثالثی دارد که استفاده می‌کنید. بنابراین برای آموزش صرافی کوکوین هزینه کنید اما پس از آن کارمزد‌های کمی برای معاملات خود پرداخت کنید.

1-2- پایگاه کاربری قوی

KuCoin ادعا می‌کند که از هر 4 دارنده رمزارز در سراسر جهان 1 نفر از خدمات آن استفاده می‌کند. مزیت بزرگ چنین پایگاه کاربری قوی این است که نقدینگی را به بازار می‌افزاید. به احتمال زیاد بتوانید معاملاتی را که می‌خواهید انجام دهید زیرا افراد زیادی در آن معامله می‌کنند. همچنین به این معنی است که احتمالاً می‌توانید به یک جامعه فعال از معامله گرانی بپیوندید که به زبان شما صحبت می‌کنند.

1-3- طیف گسترده‌ای از کوین‌ها

KuCoin انتخاب بسیار گسترده‌تری از ارز‌های رمزنگاری شده دارد که در بسیاری از صرافی‌ها یا کارگزاری‌ها دریافت می‌کنید. اگر می‌خواهید به سمت کوین‌های کم‌مصرف‌تر بروید، به دنبال آموزش صرافی کوکوین و سرمایه‌گذاری در آن باشید. صرافی کوکوین همچنین دارای یک بخش Spotlight است که ارز‌های جدید را تبلیغ می‌کند تا افراد بتوانند زودتر وارد بازار شوند. فقط توجه داشته باشید که کوین‌های جدید یا کمتر شناخته شده، ریسک بیشتری نسبت به کوین‌های رایج دارند.

1-4- کسب سود از رمز ارز شخصی

سرویس KuCoin Earn به دو روش به ارز‌های دیجیتال شما سود پرداخت می‌کند: می‌توانید از طریق Pool-X، یک شرکت تحت حمایت KuCoin، کوین‌ها را به اشتراک بگذارید، یا می‌توانید ارز دیجیتال خود را وام دهید و سود آن را دریافت کنید.

شرط‌‌بندی تا حدودی شبیه به دست آوردن سود سهام است. ارز‌های دیجیتال خاص، از کوین‌های شرط‌بندی شده برای کمک به اعتبارسنجی شبکه و حفظ امنیت آن استفاده می‌کنند. اگر بپذیرید کوین‌های خود را برای مدت زمان مشخصی حفظ کنید، پاداش دریافت می‌کنید.

سودی که با وام دادن ارز دیجیتال خود به دست می‌آورید، بیشتر از آن چیزی است که با یک حساب پس انداز سنتی دریافت می‌کنید، اگرچه بسته به کوین و تقاضا این مقدار متفاوت است. KuCoin می‌گوید شما می‌توانید به طور متوسط ​​8٪ تا 12٪ درآمد کسب کنید. این پول معاملات حاشیه KuCoin را تأمین مالی می‌کند. این شرکت می‌گوید که وام‌دهندگان همیشه به طور کامل بازپرداخت می‌شوند، چه از وثیقه وام گیرنده یا از صندوق بیمه مارجین KuCoin. همچنین محافظت‌هایی را که از یک بانک معمولی دریافت می‌کنید، وجود نخواهید داشت. بنابراین مطمئن شوید که با آموزش صرافی کوکوین و وارد شدن در آن، از ریسک کلاهبرداری راحت هستید.

1-5- خصوصیات پیشرفته

KuCoin دارای بسیاری از ویژگی‌های اضافی است، هر چند شما باید به دقت فکر کنید که آیا می‌خواهید از آن‌ها استفاده کنید یا خیر. به عنوان مثال، معامله مارجین به شما امکان می‌دهد از موقعیت قرض گرفتن پول برای خرید ارز‌های دیجیتال بیشتر استفاده کنید. فقط معامله گران بسیار با تجربه باید از این ویژگی استفاده کنند زیرا این ارز رمزنگاری شده را یک سرمایه‌گذار بی‌تجربه خطرناک‌تر می‌کند.

KuCoin همچنین به شما امکان می‌دهد از طریق اپلیکیشن موبایل خود از ربات‌های معاملاتی استفاده کنید. ربات‌های معاملاتی می‌توانند به‌طور خودکار ارز‌های دیجیتال شما را بخرند و بفروشند، بنابراین لازم نیست همیشه آنلاین باشید تا بازار را دنبال کنید. با این حال آموزش صرافی کوکوین ضروری است چرا که ربات‌های کریپتو به اندازه مشاوران ارزهای دیجیتال توسعه یافته نیستند. به عنوان مثال برخی از آن‌ها نقص فنی دارند. به علاوه، همیشه مشخص نیست که آن‌ها چگونه پول شما را سرمایه‌گذاری می‌کنند و شما باید استراتژی‌های معاملات ارز دیجیتالی را که آن‌ها استفاده می‌کنند، درک کنید. اگر برای طولانی مدت خرید می‌کنید، ربات‌ها مناسب نیستند.

2- معایب صرافی کوکوین

در آموزش صرافی کوکوین متوجه برخی از ایرادات این صرافی می‌شوید که بهتر است اصلاح شود.

2-1- در ایالات متحده مجوز ندارد

یک نماینده پشتیبانی مشتری گفت صرافی فقط برای کشور‌های فهرست شده در صفحه Know Your Customer«مشتری خود را بشناسید» (KYC) خدمات ارائه می‌کند، که KYC شامل ایالات متحده نمی‌شود و بنابراین باید به پر کردن اطلاعات شخصی و آپلود‌شناسه عکس برای کمک به مقامات در مبارزه با پولشویی بپردازید.

ایالات متحده قوانین سختگیرانه‌ای برای مبادلات ارز‌های دیجیتال دارد و KuCoin مجوز فعالیت در آن را ندارد. اگر در ایالات متحده زندگی می‌کنید، ممکن است وسوسه شوید که از KuCoin بدون تکمیل تایید KYC استفاده کنید. اما در آموزش صرافی کوکوین متوجه می‌شوید که در مقدار برداشت و اینکه چقدر می‌توانید به خصوصیات پیشرفته آن دسترسی داشته باشید، محدودیت‌هایی دارید.

در اینجا چند خطر وجود دارد. اول اینکه ایالات متحده با افرادی که به صرافی‌های غیرمجاز دسترسی دارند برخورد می‌کند، بنابراین ممکن است دارایی‌های شما مسدود شود. دوم، KuCoin پشتیبانی یکسانی را از حساب‌های تأیید نشده در مورد هک، کلاهبرداری یا سرقت ارائه نمی‌کند. بنابراین اگر کاربر مقیم ایالات متحده هستید، با احتیاط ادامه دهید.

از آنجایی که تعدادی صرافی عالی برای ورود به دنیای ارز‌های دیجیتال وجود دارند که در ایالات متحده مجوز دارند، منطقی است که قبل از ثبت نام با KuCoin، آن‌ها را بررسی کنید.

2-2- روش‌های پرداخت محدود

KuCoin به شما این امکان را می‌دهد که ارز دیجیتال را با پول فیات خریداری کنید، اما باید این کار را از طریق یک برنامه شخص ثالث انجام دهید. می‌توانید با کارت اعتباری یا نقدی، Apple Pay و Google Pay پرداخت کنید، اما نمی‌توانید پول را با حواله بانکی واریز کنید. همچنین هزینه‌ها می‌تواند بسیار زیاد باشد.

همچنین، باید فوراً مقدار مشخصی از یک ارز را خریداری کنید. به عنوان مثال، می‌توانید تتر (USDT) به ارزش 200 دلار بخرید. سپس می‌توانید از Tether برای خرید ارز‌های دیگر استفاده کنید. شما نمی‌توانید به سادگی آن 200 دلار را واریز کنید و باید منتظر زمان مناسب برای سرمایه‌گذاری باشید. صرافی‌های دیگر به شما امکان می‌دهند پول را واریز کنید و سپس انتخاب کنید که چگونه و چه زمانی می‌خواهید آن را خرج کنید.

 

2-3- سختی استفاده از سایت کوکوین

اگر در زمینه ارز‌های دیجیتال تازه کار هستید، استفاده از سایت KuCoin آسان نیست. وقتی ما آن را امتحان کردیم، عملکرد خرید سریع اصلاً کار نمی‌کرد و گزینه‌های معاملاتی همتا به همتا فقط برای افرادی باز بود که فرآیند تأیید KYC را تکمیل کرده بودند. با این حال، من پاسخ‌های سریعی از چت پشتیبانی آنلاین دریافت کردم.

اکنون که مقدمه‌ای برای خواندن آموزش صرافی کوکوین داشتید، ایده خوبی است که به دنبال پیگیری فعالیت خود در کوکوین به صورت تخصصی باشید. بدین ترتیب شما متوجه برخی از قوانین موجود خواهید شد. و بنابراین سود حاصل از خرید و فروش به موقع  ارز دیجیتال خود را افزایش می‌دهید.

گروه سرمایه گذاری مهدی رجبی، بیش از ده سال است که تمرکز خود را بر روی پیش بینی حوزه های مالی، مدیریت ریسک، مدیریت سرمایه و فعالیت در بازارهای سهام بین المللی قرار داده است و در این مسیر پر ریسک همواره به دنبال ایجاد اعتماد هرچه بیشتر سرمایه گذاران به مجموعه ی خود بوده است. تلاش این گروه در سالهای متمادی فعالیت در بازارهای مختلف نظیر بازارهای فارکس، بورس، ارزهای دیجیتال و سایر حوزه های مالی، ایجاد بستری امن و سودمند برای یکایک سرمایه گذاران فعال در این حوزه ها بوده است.

شما می توانید برای دیدن ویدئوهای آموزشی بیشتر در حوزه های مربوط به سرمایه گذاری و ارز دیجیتال و تحلیل تکنیکال آن به شبکه های اجتماعی گروه سرمایه گذاری مهدی رجبی سر بزنید:

Aparat: https://www.aparat.com/mahdirajabi.com

Instagram: https://www.instagram.com/mahdirajabi_com/

Twitter: https://twitter.com/mahdirajabi_com

Telegram: https://t.me/mahdirajabi_com

همچنین می توانید از طریق شماره ی زیر با آنها در تماس باشید:

021-88684077

 

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=83133
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن