بانک-بیمه-بورس

آموزش بیش از «45 هزار نفر ساعت» در بانک شهر با هدف اجرای صحیح قانون جدید چک

مدیر امور آموزش و توسعه سرمایه های انسانی بانک شهر با اشاره به لزوم آشنایی کارکنان شبکه بانکی با آخرین تغییرات صورت گرفته در قانون جدید چک ، گفت: به این منظور، کارکنان شعب این بانک بیش از «45 هزار نفر ساعت» به صورت هدفمند آموزش داده شدند.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک شهر، محمد علی دهاقین با بیان این مطلب افزود: از آغاز اجرای قانون جدید چک از سال گذشته، مدیریت آموزش بانک شهر، به تهیه محتوای مرتبط مورد نیاز با این قانون برای ارائه به کارکنان شعب پرداخت و آموزش‌های غیرحضوری لازم نیز در این زمینه به آنها ارائه شد.

وی تصریح کرد: همچنین پیام های کوتاه آموزشی با محوریت تغییرات چک به صورت پیامک نیز به مشتریان و کارکنان ارسال شده است.
مدیر امور آموزش و توسعه سرمایه های انسانی بانک شهر در ادامه عنوان کرد: در راستای آشنایی بیشتر مشتریان شبکه بانکی با قانون جدید چک، انواع محتوای آموزشی دراین خصوص همچون فیلم، موشن گرافی و پوستر های آموزشی با همکاری مدیریت امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، طراحی و در وب سایت رسمی بانک منتشر شده است.
دهاقین با اشاره به نصب پوستر و توزیع بروشور در تمامی شعب بانک شهر به منظور آشنایی بیشتر شهروندان با قانون جدید چک، ابراز امیدواری کرد تا با این اقدامات، علاوه بر افزایش دانش شغلی کارکنان شعب سراسر کشور و بهبود ارائه خدمات به مشتریان شاهد کاهش چک های برگشتی باشیم.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=71950
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن