یادداشت

آقایان مسئول به فکر گرانی باشید

*نقی هدایتی

با پایان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که به پیروزی ایت الله رئیسی منجر شد، دوره انتقالی واگذاری قدرت از دولت قبلی به دولت جدید آغاز شده است.
دولت مستقر تا اخرین روز مسئولیت خود، بایستی از منافع عمومی دفاع کند و اجازه ندهد که تعادل بازار به هم بریزد و گرانی کالاهای ضروری مردم را آزار ندهد و رنجی بر رنج هایشان نیفزاید اما گویی کارگزاران و کارمندان دولت در استان گیلان انگیزه کافی ندارند و امور به گونه ای رها شده و شرایط بی دولتی حاکم است.
برخی از آقایان که اصلا تمایلی به قدرت ندارند بیانیه جذب مدیر برای دولت جدید صادر می کنند! و لیست هایی که پشت سر هم و با عناوین مختلف منتشر می شوند از استاندار گرفته تا رییس دبیرخانه استانداری را به دولت آیت الله رئیسی پیش نهاد می دهند. ظاهرا تمام مشکلات ریز و درشت اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و سیاسی استان با حضور آقایان حل می شود.
اقایان باید بدانند که مشکلات استان بسیار اساسی و پیچیده و عمیق و ساختاری است و نمی شود با سطحی نگری و رویکردهای جناحی با این مشکلات مواجه شد و انتظار داشت که اقتصاد و سرمایه گذاری و بیکاری در استان تقویت شوند و توسعه یابند.
رهاشدگی بازار استان گیلان و قیمت هایی که هر روز تصاعدی رشد می کنند باعث نارضایتی و نگرانی مردم شده است. آیا استانداری ، اداره کل صمت و اتحادیه اصناف و تعزیرات می دانند در بازار، چه خبر است؟ این سونامی گرانی تا کی ادامه خواهد داشت؟
مسئولیت ها زمانی اعتبار و ارزش دارند که رنجی را بکاهند ، گره ای بگشایند و رفاهی برای مردم بیاورند و به اعتبار و کارامدی نظام بیفزایند .

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=72843
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن