بانک-بیمه-بورس

آغاز فعالیت بیمه پاسارگاد در شعبه اسلامشهر

شرکت بیمه پاسارگاد به منظور گسترش فعالیت های بیمه ای و ارائه خدمات به همشهریان عزیز تهرانی ، شعبه اسلامشهر را در شهر تهران راه اندازي کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین این شعبه در اسلامشهر، بلوار بسیج، بعد از میدان نماز، بین خیابان امام حسن مجتبی (ع) و امام محمد باقر (ع) ، پلاک ۱۱۳۰، طبقه فوقانی بانک پاسارگاد تلفن: شماره تلفن گویا: ۵۶۶۹۰۰۱۸-۰۲۱ آماده خدمت رسانی بوده و شهروندان محترم جهت بهره مندی از خدمات بیمه پاسارگاد می توانند به این شعبه مراجعه و از امکانات آن برخوردار شوند.

بر اساس این گزارش، کارشناسان بیمه پاسارگاد در محیطی منحصر به فرد و فضایی مناسب علاوه بر شعبه اسلامشهر در شعبه های تخصصی بیمه های عمر و تأمین آتیه، مرکز، پونک، تهرانپارس، ارمغان، سعادت آباد، شهید بهشتی، ابن یمین، قائم مقام، نصر ، یادگار و جنت آباد در استان تهران با ۱۳ شعبه انواع خدمات تخصصی بیمه های زندگی و غیرزندگی را به همشهریان عزیز ارائه می دهند.

گفتنی است، هموطنان گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دسترسی به نشانی شعبه ها و نمایندگی های این شرکت به پایگاه اطلاع رسانی بیمه پاسارگاد www.pasargadinsurance.ir مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان ۸۲۴۸۹ (۰۲۱) تماس حاصل نمایند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=87028
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن