اقتصادی

آغاز عرضه میکروال‌ای‌دی 110 اینچی سامسونگ

شرکت سامسونگ اعلام کرد که سری جدید و پیشرفته میکروال‌ای‌دی 110 اینچی خود را برای پیش‌فروش در کره‌جنوبی عرضه می‌کند.

به گزارش تفاهم آنلاین، این نمایشگرهای میکروال‌ای‌دی‌ برخلاف دیگر نمایشگرهای موجود در بازار با استفاده از فناوری نمایشگرهای LED توانسته‌اند شفافیت رنگ و براقی بی‌نظیری را در اختیار کاربران قرار دهند.

در سال 2018 اولین نمایشگر میکروال‌ای‌دی‌ سامسونگ به اسم The Wall عرضه شد که متشکل از چند ماژول بود و قابلیت نصب تجاری را هم داشت.

اکنون مدل جدید میکروال‌ای‌دی‌ 110 اینچی سامسونگ برای اولین بار توانسته است تجربه‌ای شبیه یک تلویزیون را در اختیار کاربران قرار دهد.

برخلاف مدل قبلی که ماژولار بود، مدل جدید پیش‌ساخته بوده و به همین دلیل نصب آن هم بسیار ساده‌تر است.

خروجی‌های صدا، تصویر و قابلیت‌های هوشمند این سری از همان ابتدا روی دستگاه نصب شده و قابل دسترس هستند. این مدل، مجهز به جدیدترین نوآوری‌های سامسونگ شده و از لامپ‌های LED میکرومتری استفاده می‌کند تا دیگر نیازی به تابیدن نور به فیلترهای رنگ مورد استفاده در نمایشگرهای معمولی نباشد.

در این مدل نور و رنگ هر دو توسط خود پیکسل تولید می‌شود. این دستگاه 100% گاموت رنگ DCI و Adobe RGB را تولید می‌کند و تصاویر رنگ گرفته شده با دوربین‌های DSLR را دقیقا با همان گاموت رنگ ذخیره شده، نشان می‌دهد.

پردازشگر این میکروال‌ای‌دی‌ 110 اینچی هم به اندازه کافی قوی هست تا بتواند قابلیت‌های این نمایشگر را فعال کند.

میکروال‌ای‌دی‌های 110 اینچی سامسونگ از مواد غیر ارگانیک ساخته شده که عمرطولانی و کیفیت ماندگاری دارند و عمر مفید آن‌ها به 100 هزار ساعت یا بیش از یک دهه می‌رسد.

این مدل مجهز به سیستم صدای Majestic است که صدایی عالی 5.1 را بدون نیاز به بلندگوهای خارجی ایجاد کرده و اتاق شما را به یک سینمای واقعی تبدیل می‎کند.

قابلیت Object Tracking Sound Pro در این مدل اشیای متحرک روی صفحه را شناسایی کرده و صدای آن‌ها را متناسب با حرکت‌شان تنظیم می‌کند.

گفتنی است که میکروال‌ای‌دی‌ 110 اینچی بصورت جهانی در سه ماهه اول سال آینده عرضه خواهد شد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=57418
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن