انرژی

آغاز بررسی گاز رایگان برای مشترکان کم‌مصرف

سخنگوی شرکت ملی گاز از آغاز بررسی چگونگی تخصیص گاز مجانی به مشترکان کم مصرف خبر داد و عنوان کرد: این طرح پس از ابلاغ این موضوع به شرکت ملی گاز اجرا خواهد شد.

محمد عسگری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اهمیت مدیریت مصرف و توجه به این موضوع عنوان کرد: یکی از روش‌های شرکت ملی گاز برای کاهش مصرف استفاده از ابزارهای تشویقی می باشد که اجرای آن نیازمند به‌کارگیری ساز و کارهایی است.

وی با تاکید بر اینکه باید برای اجرای این طرح ابتدا بررسی‌های لازم برای دسته‌بندی مشترکان صورت گیرد، عنوان کرد: پس از تصویب این طرح اطلاع‌رسانی کامل در این حوزه انجام می‌شد.

بر اساس این گزارش، پس از آنکه در جلسه اخیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا که در حضور مقام معظم رهبری برگزار شد، یکی از راهکارهای کوتاه‌مدت کاهش فشار اقتصادی بر طبقه محروم جامعه، رایگان شدن آب و گاز برای مشترکان کم‌مصرف که اغلب جزو دهک‌های کم درآمد هستند مطرح شد، چندی پیش حسن روحانی، رئیس جمهوری، در این خصوص عنوان کرد: آثار طرح برق امید در پایان آذرماه اعلام می‌ شود. کسانی که کم‌ مصرف هستند از دادن هزینه برق معاف خواهند شد. ۳۰ درصد مردم دارای برق مجانی می‌ شوند. همین کار در مورد گاز و آب نیز انجام خواهد شد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=56588
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن