گزارش

آشنایی با درب شیشه ای و کاربرد آن

اگر دکوراسیون ساده و مدرن دارید؛ استفاده از آیتم های شیشه ای مثل درب شیشه ای ، بسیار هوشمندانه خواهد بود و به زیبایی و سادگی دکوراسیون داخلی می افزاید. اصلی ترین تفاوت بین شیشه سکوریت و شیشه خام؛ نحوه ساخت آنهاست. بر اساس نحوه ساخت متفاوت، شیشه سکوریت تا دمای بالای 300 درجه و شیشه خام تحمل دمای بالای 60 درجه را دارد. از دیگر تفاوت های شیشه سکوریت و شیشه خام این است که شیشه سکوریت در صورت شکستن به شکل پودری در آمده و شیشه خام به صورت شمشیری و تیز می شکند.

در واقع از جمله مزایای منحصر به فرد شیشه سکوریت این است که در صورت شکستن به ذرات ایمن شکسته شده، حدود 7 برابر از شیشه مقاومت بالاتری دارد، در برابر گرما و فشار مقاوم بوده و در فضاهای بسیاری قابل اجراست.به همین منظور استفاده از درب شیشه ای سکوریت نسبت به سایر انواع شیشه کاربرد گسترده تری دارد. در واقع درب شیشه ای سکوریت ظاهری زیبا، صاف و صیقلی داشته و بسیار محکم و با دوام بالاست. درب شیشه ای سکوریت می تواند جایگزین خوبی برای درب های چوبی یا فلزی باشد و ظاهر شیک تری به ساختمان ببخشد.

قیمت و هزینه نصب درب شیشه ای سکوریت به ابعاد و فضایی که درب باید در آن قرار بگیرد، بستگی دارد. از آن جایی که کیفیت ساخت و برند تولید کننده شیشه در زیبایی، ظرافت و کیفیت آن تاثیر مستقیم دارد؛ باید به سراغ فروشندگانی بروید که معتبر باشند. نصب درب شیشه ای سکوریت هم در کیفیت و دوام آن موثر است و باید به افراد متخصص و با تجربه سپرده شود، در غیر این صورت ممکن است دوام و ماندگاری چندانی نداشته باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید یا نصب درب شیشه ای سکوریت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اجرای شیشه رنگی بین کابینتی

اگر به زیبایی فضای داخلی ساختمان و آشپزخانه خود اهمیت می دهید، حتما به استفاده از شیشه رنگی بین کابینتی فکر کرده اید. این نوع شیشه رنگی به فضای مورد نظر روح بخشیده و حس و حال شگفت انگیزی را برایتان به ارمغان می آورد.شیشه رنگی بین کابینتی می تواند به جای سرامیک یا کاشی در فضای بین کابینت ها قرار گرفته و رنگ و لعابی دلپذیر به آن بدهد تا فضای آشپزخانه به محیطی شیک، زیبا و منحصر به فرد تبدیل شود.از شیشه رنگی بین کابینتی می توان در دکوراسیون کلاسیک یا مدرن استفاده کرد و زیبایی مسحور کننده ای به فضا بخشید تا لحظات دلنشینی را برایتان بسازد.

در واقع شیشه رنگی بین کابینتی دارای ضخامت های مختلفی بوده و در رنگ دلخواه شما قابل سفارش است. این نوع شیشه باید کیفیت و دوام بسیار خوبی داشته باشد تا بتواند جایگزین خوبی برای کاشی و سرامیک باشد. یکی از مزایای شیشه رنگی نسبت به کاشی و سرامیک این است که تمیز کردن شیشه راحت تر وسریع تر از کاشی و سرامیک صورت می گیرد. اگر به هارمونی رنگ ها در فضای دکوراسیون داخلی اهمیت می دهید، پیشنهاد می کنم از شیشه های رنگی هماهنگ با رنگ سایر اجزای دکوراسیون استفاده کرده و یک منظره چشم نواز از فضای آشپزخانه خود به نمایش بگذارید.

شیشه رنگی بین کابینت - کابینت آشپزخانه گریت

از آن جایی که شیشه رنگی بین کابینتی در فضای آشپزخانه در برابر فشار و گرمای زیادی قرار می گیرد؛ باید به شکلی تولید شود که بتواند به خوبی در برابر این فشارها مقاومت کند در غیر این صورت به راحتی شکسته شده یا ترک برمی دارد. به همین منظور باید برای سفارش شیشه رنگی بین کابینتی به سراغ فروشندگان معتبر بروید تا بهترین و با کیفیت انواع شیشه رنگی را در اختیار شما قرار داده و نسبت به کیفیت و دوام آنها به شما اطمینان دهند.

نرده شیشه ای توکار یا دفنی فریم لس

نرده شیشه ای توکار یا دفنی، دارای شیشه های 16 تا 20 میلی متر ضخامت داشته و پنل یوچنل آن تا 25 سانتی متر عمق را پوشش می دهد و قابلیت مهار پنل شیشه ای به اندازه 140 سانتی متر را دارد. نصب نرده شیشه ای توکار سریع و آسان بوده و کافیست 4 سوراخ در محلی که شیشه ها قرار می گیرند یعنی روی بالکن، راه پله، دیوار و غیره ایجاد کرده و نرده شیشه ای را نصب کرد.یکی از مهمترین مواردی که در نصب نرده شیشه ای توکار اهمیت دارد؛ زیرسازی آن است. در صورتی که قطعات به صورت تراز شده و صحیح نصب نشوند، فاصله بین شیشه ها یک اندازه نبوده و نتیجه مطلوبی دریافت نخواهید کرد.

نرده شیشه ای توکار در فضاهایی از قبیل پله، تراس، بالکن، فضای داخلی و خارجی ساختمان قابل اجراست و می توان از آن برای زیبا سازی و جداسازی یا تفکیک سازی فضا استفاده کرد. از جمله مزایای نرده شیشه ای توکار شامل: تمیز کردن آسان، نصب سریع، ایمنی بسیار بالا و مقاومت در برابر ضربه، عدم تغییر فرم و رنگ، مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی مختلف، بزرگتر دیده شدن فضا، شفافیت شیشه از فضای بیرونی و غیره می باشد.

نرده شیشه ای توکار در برابر فشار و ضربه مقاومت بسیار خوبی از خود نشان داده و استانداردهای ایمنی برای جان پناه بودن را داراست. از این نوع نرده شیشه ای در اماکنی که تردد بالایی دارند مثل فود کورت، مراکز تجاری و تفریحی، سینما، فروشگاه و غیره استفاده می شود. قیمت نرده شیشه ای توکار به کیفیت متریال، طول و ابعاد، ضخامت شیشه بکار رفته در گارد نرده، سکوریت یا لمینت بودن شیشه و مدل یراق آلات و اتصالات آن بستگی دارد.

برای اطلاع از انواع نرده شیشه ای توکار، قیمت و هزینه نصب آن با ما تماس بگیرید. سپاس از اینکه همراه ما هستید.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=88953
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن