اقتصادی

آموزش به دانش آموزان دبیرستانی گرجستان در مورد ارز رمزپایه

به نظر می رسد که قرار است دانش آموزان دبیرستانی در گرجستان پس از تصویب برنامه جدید سواد مالی توسط مجلس نمایندگان جورجیا، در مورد ارز رمزپایه آموزش داده شوند.

به گزارش تفاهم آنلاین، مجلس نمایندگان گرجستان لایحه ای را تصویب کرده است که طبق آن مقامات آموزش و پرورش ایالتی می خواهند یک برنامه مطالعاتی را با توجه به سواد مالی برای دبیرستان ها اجرا کنند – و ارز رمزپایه نیز در لیست برنامه درسی وجود دارد.

این لایحه در تاریخ ۸ مارس با ۱۶۹ رأی به تصویب رسید. این لایحه توسط شش کاندیدای جمهوریخواه مورد حمایت مالی قرار گرفت و برای بررسی بیشتر به سنا ارسال شد. این برنامه ۱۶ زمینه سواد مالی را برای دانش آموزان پایه دهم یا یازدهم بیان می کند.

در متن این لایحه آمده است:

“شورای آموزش دولت برنامه ای را برای تحصیل در زمینه سواد مالی شخصی تجویز می کند که توسط دانش آموزان در دوران دبیرستان تکمیل شود.”

ارز رمزپایه همراه با موضوعات سنتی تر مانند ایجاد تعادل در یک دفترچه چک، سرمایه گذاری، مدیریت پول، برنامه های وام و ارزیابی مالیات در این لیست وجود دارد. با این حال، با توجه به جایگاه ارز رمزپایه در این لایحه که در رده آخر قرار دارد، ممکن است که این اقدام یک اقدام جامع نباشد اما برای شروع خوب است.

برای اولین بار نیست که یک کشور ارز رمزپایه را در برنامه درسی دبیرستان قرار می دهد. در سال ۲۰۱۹ ، وزارت آموزش فرانسه یک ماژول بیت کوین و ارز رمزپایه را در برنامه درسی مقطه دبیرستان اجرا کرد.

این ماژول برای دانش دانشجویان در زمینه ارز رمزپایه در رابطه با دنیای مالی سنتی طراحی شده است. این ماژول دانش آموزان را به پاسخگویی به سوالاتی مانند “آیا بیت کوین ارز آتی است؟” ، “آیا بیت کوین می تواند جایگزین یورو شود؟” و “آیا به ارز خود اعتماد دارید؟”. وادار می کرد.

میترا اکبری خاتون آبادی

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=66059
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن