وصول 100/47 درصدی مطالبات شرکت توزیع برق گیلان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان اعلام کرد: وصول مطالبات شرکت توزیع برق استان در شش ماهه اول سال 99 علیرغم افزایش مشتركین بدهكار به 100/47 درصد رسید.
به گزارش تفاهم آنلاین، دکتر محمداسماعیل هنرمند با بیان اینکه رسیدن به وصول 100درصدی جلوه ای از ایثار و همدلی تمامی کارکنان شرکت بوده است ابراز داشت: به رغم افزایش 13 درصدی در مبلغ فروش انرژی و به دنبال آن افزایش مشترکین بدهکار، شاخص وصول شرکت توزیع برق گیلان افزایش چشمگیری داشته و علاوه بر کسب درصد وصول 100 درصد مانده مطالبات بهای برق حدود 10درصد کاهش یافته است.
وی خاطر نشان کرد: علیرغم همه مشکلات موجود آمار وصول مطالبات با رشد 55 درصدی نسبت به ابتدای سال جاری به 100/47 که هدف تعیین شده در شهریور ماه بود ارتقاء پیدا کرد که این امر مرهون تلاش ها و همکاری و همدلی تمامی کارکنان فرهیخته و سختکوش شرکت میباشد و تا پایان سال برای تحقق هدف 106 درصدی می بایست تلاش ها و پیگیری های لازم با جدیت بیشتری پیگیری شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ضمن قدردانی از همراهی مشترکین محترم در پرداخت بهای برق مصرفی تاکید کرد : تنها منبع درآمد شرکت های توزیع برق برای انجام تعمیرات و نگهداری شبکههای برق و همچنین احداث تاسیسات جدید، پرداخت به موقع صورتحساب های برق مصرفی از سوی مشترکین گرامی است و از این طریق می توانند یاری رسان خادمان خود در صنعت برق استان برای تامین برق پایدار باشند.
گفتنی است که در ابتدای سال جاری وصول مطالبات شرکت بدلیل تبعات ناشی از بحران برف و همچنین همه گیری ویروس کرونا با 44/8 درصد در وضعیت بحرانی قرار داشت که این شرکت با اقداماتی از جمله تفکیک و طبقه بندی مطالبات و تعیین متولی پیگیری برای آنها و تشکیل گروههای وصول مطالبات با استفاده از ظرفیت پیمانکاران و ماموران قرائت، بسترسازی و توسعه امکانات سیستم مکانیزه وصول مطالبات، برگزاری مداوم جلسات کمیته مرکزی وصول مطالبات ، تشکیل کانال اطلاعرسانی وصول مطالبات در فضای مجازی، ترغیب مشترکین به پرداخت و افزایش مشترکین خوشحساب، رایزنی با ارگانهای دولتی برای پرداخت بدهی برق، برگزاری طرح جهادی وصول مطالبات جهت دستیابی به اهداف پیش بینی شده در شرکت برای توانمندسازی و چابکسازی وصول بهای برق مصرفی گام برداشت.