بانک-بیمه-بورس

مدیرعامل بیمه کوثر عنوان کرد: صیانت از سلامت کارکنان و بیمه‌شدگان با افزایش خدمات غیرحضوری

مدیرعامل بیمه کوثر عنوان کرد: صیانت از سلامت کارکنان شرکت و بیمه‌شدگان با افزایش خدمات غیرحضوری اولویت کاری بیمه کوثر است.

به گزارش تفاهم آنلاین، مدیرعامل بیمه کوثر در دومین گفت‌ و گوی برخط با معاونان و مدیران ضمن بیان این مطلب، افزایش رضایت و خشنودی مشتریان و ذی‌ نفعان شرکت را مهم‌ ترین دغدغه‌ های معاونان، مدیران و کارشناسان شرکت دانست و عنوان کرد: طرح جهادی امام جواد‌ (ع) که از دیروز به‌ ياد شهيد استاد محسن فخري‌ زاده و با همکاری اعضای شورای فنی استان‌ ها برای جلب رضایت حداکثری بیمه‌ شدگان آغاز شد نشان‌ دهنده توجه ویژه به رضایت مشتریان شرکت می باشد.

مجید مشعلچی فیروزآبادی عنوان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ابلاغیه‌ های دولت و نهاد ناظر فعالیت‌ های برخط شرکت را افزایش دهیم که بر اساس این، امکان دریافت خدمات شرکت برای مشتریان از طریق تارنمای شرکت و دورکاری منابع‌ انسانی و نیز برگزاری جلسه‌های غیرحضوری در ستاد و استان‌ ها برای مدیران و حتی پیمانکاران شرکت فراهم شده است.

مدیرعامل بیمه کوثر با تاکید بر افزایش پشتیبانی از سامانه‌ های غیرحضوری عنوان کرد: ارائه نرم‌ افزار همراه‌بیمه با قابلیت ارایه تمامی خدمات برخط بیمه‌ ای، راه‌ اندازی و ارتقای سامانه فروش برخط بیمه‌ نامه‌ ها، افزایش خدمات غیرحضوری در بخش‌ های فروش، خسارت، پرداخت حق‌ بیمه و دریافت معرفی‌ نامه بیمارستانی از جمله فعالیت‌ های شرکت به منظور تسهیل در ارائه خدمات به آحاد جامعه، ذی‌ نفعان و مشتریان و کسب رضایت آن‌ها بوده است و امید است با توسعه این فعالیت‌ ها و خدمت‌ رسانی با بهره‌ مندی از فن‌ آوری‌ های نوین در راستای افزایش رضایت ذی‌ن فعان گام برداریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا