مدیرعامل بیمه کوثر عنوان کرد: صیانت از سلامت کارکنان و بیمهشدگان با افزایش خدمات غیرحضوری
مدیرعامل بیمه کوثر عنوان کرد: صیانت از سلامت کارکنان شرکت و بیمهشدگان با افزایش خدمات غیرحضوری اولویت کاری بیمه کوثر است.
به گزارش تفاهم آنلاین، مدیرعامل بیمه کوثر در دومین گفت و گوی برخط با معاونان و مدیران ضمن بیان این مطلب، افزایش رضایت و خشنودی مشتریان و ذی نفعان شرکت را مهم ترین دغدغه های معاونان، مدیران و کارشناسان شرکت دانست و عنوان کرد: طرح جهادی امام جواد (ع) که از دیروز به ياد شهيد استاد محسن فخري زاده و با همکاری اعضای شورای فنی استان ها برای جلب رضایت حداکثری بیمه شدگان آغاز شد نشان دهنده توجه ویژه به رضایت مشتریان شرکت می باشد.
مجید مشعلچی فیروزآبادی عنوان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ابلاغیه های دولت و نهاد ناظر فعالیت های برخط شرکت را افزایش دهیم که بر اساس این، امکان دریافت خدمات شرکت برای مشتریان از طریق تارنمای شرکت و دورکاری منابع انسانی و نیز برگزاری جلسههای غیرحضوری در ستاد و استان ها برای مدیران و حتی پیمانکاران شرکت فراهم شده است.
مدیرعامل بیمه کوثر با تاکید بر افزایش پشتیبانی از سامانه های غیرحضوری عنوان کرد: ارائه نرم افزار همراهبیمه با قابلیت ارایه تمامی خدمات برخط بیمه ای، راه اندازی و ارتقای سامانه فروش برخط بیمه نامه ها، افزایش خدمات غیرحضوری در بخش های فروش، خسارت، پرداخت حق بیمه و دریافت معرفی نامه بیمارستانی از جمله فعالیت های شرکت به منظور تسهیل در ارائه خدمات به آحاد جامعه، ذی نفعان و مشتریان و کسب رضایت آنها بوده است و امید است با توسعه این فعالیت ها و خدمت رسانی با بهره مندی از فن آوری های نوین در راستای افزایش رضایت ذین فعان گام برداریم.