فراخوان هجدهمین دوره جشنواره برترینهای روابطعمومی ایران
مطابق سنت 17 ساله، موسسه کارگزار روابطعمومی، جوایز ارزشمند خود را به برگزیدگان روابطعمومی ایران در سال 1399 اعطا میکند.
به گزارش تفاهم آنلاین، در این جایزه سازمانها، شرکتها و افراد باید برای دریافت جایزه نامزد شده و فعالیتهای برجسته خود را در چارچوب مقررات اعلام شده شامل موارد زیر تنظیم و ارسال نمایند:
1. بیان مساله/ فرصت
2. تحقیقات
3. برنامهریزی
4. اجرا
5. خروجیها/ نظارت و ارزیابی
جوایز به سازمانها، شرکتها و افرادی اعطا میشود که در هر بخش بهطور مشخص توسط هیئت داوری مورد قضاوت قرار گرفتهاند.
بخشهای اصلی جشنواره
این جشنواره دارای بخشهای زیر است:
جوایز ویژه
• اسکار روابطعمومی
• مدال روابطعمومی ایران
• نشان عالی روابطعمومی ایران
• مدال رویازی روابطعمومی ایران
• جایزه ویژه سال روابطعمومی
• جایزه برگزیده بهترین روابطعمومی
• مدیر ارشد حامی روابطعمومی
• مدیر برتر روابطعمومی ایران
• کارشناس برتر روابطعمومی ایران
جوایز اصلی
• پژوهش و تحقیق
• مدیریت رویدادهای ویژه (همایشها و نمایشگاهها)
• مسئولیت اجتماعی
• خلاقیت
• نوعدوستی
• فرهنگسازی
• روابط رسانهای
• ارتباطات درونسازمانی
• ارتباطات بصری
• روابطعمومی دیجیتال
• مدیریت بحران
• تبلیغات
• انتشارات
ایدهپردازی و تجربهمحوری
رویدادهای تجربهمحور به دلیل نوآوری و منحصربهفرد بودن، بسیار تاثیرگذار هستند. اما این خصوصیات و تجربهها میتواند در رویدادهای علمی مانند کنفرانس روابطعمومی ایران نیز مورد استفاده قرار گیرند. اگر این کار بهخوبی انجام شود خواهید دید درصد زیادی از شاغلان روابطعمومی، تمایل بیشتری به شرکت در این گونه رویدادها دارند.
بعلاوه این روش برای افزایش توجه به تجربهها و ایدههای ناب روابطعمومیها و تحریک ذهن شرکتکنندگان با تشویق مشارکت فعال آنها در برگزاری کنفرانس از اهمیت ویژهای برخوردار است.
ما میدانیم رویدادهایی که با محوریت تجربه برگزار میشوند به نقطه عطفی برای توجه به ایدههای ناب شاغلان روابطعمومی تبدیل میشوند. وقتی خوب برگزار شوند، این توانایی را دارند که:
– تجربههایی را ایجاد کنند که مخاطبان همیشه آن را به یاد داشته باشند.
– تعامل شخصی و حرفهای شاغلان روابطعمومی را تسهیل کنند.
– اطلاعات مرتبط و بهموقع را ارائه داده و تجربه کلی شرکتکنندگان را بالا ببرند.
– به ایجاد ارتباط پایدار و عمیق میان شرکتکنندگان و متولیان برگزاری کنفرانس کمک نمایند.
– لحظات به یاد ماندنی و خوشی برای شرکتکنندگان فراهم کنند.
– زمینه را برای ایجاد همزیستی و مشارکت بین برگزارکنندگان، سخنرانان و شرکت کنندگان فراهم کنند.
سرعت بخشیدن به ارزش کنفرانس از ارایه و یادگیری صرف مباحث نظری به ارایه تجربههای ناب شاغلان روابطعمومی حاصل میشود و بیش از هر زمان دیگر، مدیران و کارشناسان روابطعمومی خواستار رهبری و مدیریت رویدادهای روابطعمومی بویژه کنفرانس روابطعمومی ایران هستند.
با توجه به این که دبیرخانه کنفرانس روابطعمومی ایران به قدرت رویدادهای تجربهمحور اعتقاد دارد و برای موفقیت آن سرمایهگذاری میکند اما به راحتی انتخاب یک مکان مناسب، مدیریت یک رویداد مهم، دعوت از مخاطبان و استقبال آنها و شروع یک مرحله بزرگ، کار سادهای نیست.
ما میخواهیم کار برگزاری کنفرانس روابطعمومی ایران را به شاغلان روابطعمومی و شرکتکنندگانش بسپاریم بویژه به کسانی که خلاق و متمایز هستند. در واقع کنفرانس روابطعمومی محلی برای تاخت و تاز صاحبان ایدههای برتر میشود و همینها هستند که با دریافت جایزه، تقدیر میشوند و در فضای ایجاد شده به ارایه ایدههای خود میپردازند و به موازات آن، فرصتی در اختیار شرکتکنندگان قرار میگیرد تا در مباحث ارایه شده، مشارکت داشته باشند.
بدون تردید برگزاری و موفقیت کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران بدون بهرهمندی از تجربهها و ایدههای ناب شاغلان روابطعمومی امکانپذیر نیست. به همین دلیل دبیرخانه کنفرانس، آموزش مهارتهای کاربردی را در قالب ارایه ایدهها و الگوهای کاربردی و جدید در دستور کار خود قرار داده است.
دستاندرکاران کنفرانس بر این باورند رسیدن به یک ایده، گاه دشوارترین بخش روند خلاقیت است. بنابراین همکاری مشترک بین مدیران، کارشناسان، مدرسان و شرکتکنندگان کنفرانس روابطعمومی، همواره خلاقیت و ایدههای ما را تقویت میکند.
ما میتوانیم از یکدیگر پشتیبانی و تشویق دریافت کنیم و این باعث افزایش اعتماد به نفس ما در به اشتراک گذاشتن ایدههای جدید در زمینههای آینده روابطعمومی میشود.
اهداف
– ارائه تجربههای معنادار، خلاق، آموزشی، کاربردی و منحصربهفرد
– کمک به تولید، تامین و ارائه محتوای با کیفیت بالا
– به اشتراکگذاری و انتقال ایدهها و تجربههای ناب و متمایز
– بهدست آوردن دانش و راهکارهای عملی برای به حداکثر رساندن فعالیتهای ارتباطی روابطعمومیها
– ارائه جدیدترین دستاوردها و آموزههای شاغلان روابطعمومی
– ارتقای سطح علمی عناصر فعال در حوزه روابطعمومی
– ایجاد فرصتهای ارائه و بهکارگیری تجربههای موفق و متفاوت در سایر روابطعمومیهای کشور
– شبکهسازی مدیران، کارشناسان، متخصصان و دانشجویان روابطعمومی و حوزههای مرتبط
برنامهها
– تاسیس کرسی تخصصی رویازی روابطعمومی در ایران
– ارایه دو سخنرانی برگزیده علمی از طرف کمیته علمی کنفرانس
– ارایه 5 تجربه و ایده برتر منتخب داوران
– برگزاری دو کارگاه تخصصی
ـ انتشار کتاب و لوح فشرده مجموعه مقالات کنفرانس با محوریت “روابطعمومی و مدیریت بحران”
– انتشار ویژهنامه
ـ ارایه گواهی نامه معتبر شرکت در کنفرانس به شرکت کنندگان
– ثبت نشانهای افتخار جشنواره در “سالنامه تخصصی روابطعمومی”
مخاطبان هدف
همه متخصصان خلاق در حوزه روابطعمومی و ارتباطات، تبلیغات، بازاریابی و همه کسانی که علاقهمند هستند با تجربهها و ایدههای جدید آشنا شوند!
موضوعات و محورها
در این زمینه هیچ محدودیتی وجود ندارد. تجربهها و ایدهها شامل همه بخشهای مختلف روابطعمومی میشود. برخی ایدهها و تجربهها برای ارائه انتخاب میشوند و بقیه ایدههای برگزیده در ویژهنامه و کتاب مجموعه مقالات کنفرانس منتشر خواهند شد.
مهلت ارسال آثار: 10بهمنماه 1399
دانلود کاربرگ ثبتنام شرکت در جشنواره
برای کسب اطلاعات بیشتر به کجا مراجعه کنیم؟
علاقهمندان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفنهای زیر تماس بگیرند:
تلفن : 66567010- 66943670 (021)
وبسایت:www.shara.ir – www.irancpr.ir
پست الکترونیک: kargozar80@yahoo.com – info@iranpr.org