بانک-بیمه-بورس

افزایش عمق همکاری با شرکای تجاری یک راهبرد استراتژیک در بانک اقتصادنوین است

علیرضا بلگوری، مدیرعامل بانک اقتصاد نوین در دومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، افزایش عمق همکاری با طرف‌های تجاری، نه به عنوان یک مشتری بلکه به عنوان یک شریک تجاری و استراتژیک را یکی از اصول راهبردی و استراتژیک بانک اقتصادنوین دانست.

به گزارش تفاهم آنلاین، بلگوری طی سخنانی در مراسم افتتاحیه این همایش گفت: در بانک اقتصادنوین سه منبع سرمایه انسانی، فناوری اطلاعات و فرآیندهای کسب و کار ضامن بقای تعاملات موثر با شرکای تجاری این بانک است و با تکیه بر این سه منبع مهم، ما توانسته‌ایم با تخصصی‌سازی خدمات در مفهوم بانکداری شرکتی، تعاملی کارا و اثربخش را با صنایع گوناگون برقرار کنیم و تلاش داریم با تعمق در فرآیندهای کسب و کاری شرکای خود و آمیخته‌سازی این فرآیندها با فرآیندهای بانکی، راه‌حل‌های جامع و کارآمدی به شرکای خود ارائه کنیم.
او در تشریح تلاش‌های بانک اقتصادنوین در راستای حمایت از تولید و اشتغال ملی گفت: بانک اقتصادنوین در ۱۸ ماه گذشته با هدایت بخش قابل توجهی از منابع خود به سمت صنعت نفت، گاز و پتروشیمی به عنوان یک صنعت استراتژیک تلاش کرده است نقش خود را در رونق و جهش تولید ایفا کند.
علیرضا بلگوری همچنین در پنل تامین ‌مالی از طریق بخش خصوصی و نقش بانک‌ها در توسعه صنعت پتروشیمی در دومین رویداد حمایت از ساخت داخل در صنعت ‌پتروشیمی که به ریاست جعفر ربیعی، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس برگزار شد، گفت: از منظر اجتماعی وظیفه داریم، از مدیران، کارشناسان و کارگران تلاشگر صنعت پتروشیمی تشکر ‌کنیم که در شرایط سخت تحریم تامین بسیاری از کالاهای اساسی با ارز پتروشیمی انجام شد و ما مدیون این عزیزان هستیم.
مدیرعامل بانک اقتصادنوین با اشاره به اینکه صنعت پتروشیمی از جمله صنایع کم ریسک و پیشران در کشور محسوب می‌شود، گفت: عمده منابع بانک‌ها متعلق به سپرده‌گذاران است و ما به‌عنوان وکیل آن‌ها از یک سو شرعا و قانونا باید منابع جذب‌شده را صرف پروژه‌هایی کنیم که ضمن برگشت‌پذیری منابع، از سود قابل قبولی برخوردار باشند و از سویی دیگر و از منظر مسئولیت اجتماعی، مکلفیم منابع را به پروژه‌هایی اختصاص دهیم که علاوه بر تامین منافع کلان کشور، پیشران، مولد، ارزآور و صادرات محور باشند.
او افزود: ما در گروه اقتصادنوین به یک اصل اساسی و مهم رسیده‌ایم و آن اصل، ارزش زمانی تامین مالی پروژه‌هاست که در صنایعی مانند پتروشیمی که در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند، بیشتر نمایان می‌شود؛ به همین دلیل ما با تشخیص به‌موقع خواسته‌ها و نیازهای مشتریان و ارائه راه حل در حداقل زمان ممکن، سعی داریم به نقش و رسالت خود عمل کنیم.
گفتنی است همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، در نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی از تاریخ 27 لغایت 29 بهمن ماه 1399 در جزیـره کیـش برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا