اقتصادیبانک-بیمه-بورس
درخواست بانک ملت از مشتریان برای انجام غیرحضوری امور بانکی
به گزارش تفاهم آنلاین، این بانک در اطلاعیه ای با اشاره به ارائه انواع خدمات بانکی از طریق همراه بانک، اینترنت بانک و …، از مشتریان دعوت کرد تا با هدف کنترل ویروس همه گیر کرونا، تا جایی که ممکن است از مراجعه به شعب بانک خودداری کنند و امور بانکی خود را از طریق ابزارهای الکترونیک این بانک به انجام برسانند.
بانک ملت در عین حال با ارائه توصیه های بهداشتی به مشتریان برای مقابله با ویروس کرونا، از آنان خواست اگر علائم این بیماری را در خود مشاهده می کنند انجام امور بانکی و مراجعه به شعب را به تعویق بیندازند.
استفاده از حواله و چک های بانکی به جای پول نقد، استفاده از دستکش برای استفاده از دستگاه های خودپرداز، پایانه های غیرنقد، کارتخوان ها و دستگاه های نوبت دهی و استفاده نکردن از فرم های خام رهاشده روی باجه های شعب همچنین همراه داشتن خودکار شخصی و رعایت فاصله حداقل یک متری با کارمند شعبه و دیگر مشتریان، از دیگر مواردی است که بانک ملت مشتریان خود را به رعایت آن ها دعوت کرده است.
بر اساس این گزارش، مرکز ارتباط ملت با شماره ۱۵۵۶ در تهران و ۰۲۱۸۲۴۸۸ در شهرستان ها به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان است.
بانک ملت در عین حال با ارائه توصیه های بهداشتی به مشتریان برای مقابله با ویروس کرونا، از آنان خواست اگر علائم این بیماری را در خود مشاهده می کنند انجام امور بانکی و مراجعه به شعب را به تعویق بیندازند.
استفاده از حواله و چک های بانکی به جای پول نقد، استفاده از دستکش برای استفاده از دستگاه های خودپرداز، پایانه های غیرنقد، کارتخوان ها و دستگاه های نوبت دهی و استفاده نکردن از فرم های خام رهاشده روی باجه های شعب همچنین همراه داشتن خودکار شخصی و رعایت فاصله حداقل یک متری با کارمند شعبه و دیگر مشتریان، از دیگر مواردی است که بانک ملت مشتریان خود را به رعایت آن ها دعوت کرده است.
بر اساس این گزارش، مرکز ارتباط ملت با شماره ۱۵۵۶ در تهران و ۰۲۱۸۲۴۸۸ در شهرستان ها به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان است.