صنعت-معدن-تجارت

تشریح روش‌های نوین ارائه خدمات پس از فروش در سایپایدک

مدیرعامل سایپایدک اقدامات جدید این شرکت را در حوزه خدمات پس از فروش براساس ایجاد روش‌های نوین تجارت جهانی در صنعت خودرو تشریح کرد.

به گزارش تفاهم آنلاین، سید فخرالدین حیدری منش، مدیرعامل سایپایدک با اشاره به سرعت گذر صنعت خودرو جهان از شیوه‌های سنتی فروش و ارائه خدمات پس از فروش به روش‌های نوین تجارت جهانی، در خصوص اقدامات این شرکت در تنوع بخشی به نحوه ارائه خدمات پس از فروش تشریح کرد: بازارگاه یاB2B Marketplace یک روش تجارت نوین میان کسب و کارها است که برای نخستین بار در کشور با ويژگي پرداخت آنلاين سهم تامين كنندگان توسط شرکت سایپا یدک راه اندازی شده است.

حیدری منش ادامه داد: بازارگاه با هدف عرضه قطعات مورد نیاز نمایندگان فروش از طریق تامین‌کنندگان قطعات خودروسازی سایپا و سایر قطعه‌سازان فعال در داخل کشور از نیمه خرداد ماه امسال راه‌اندازی شده است.

وی تنوع قطعات، قیمت های رقابتی و سهولت دسترسی مشتریان به قطعات اصلی بدون وقفه را از اهداف راه‌اندازی این بازارگاه اعلام کرد و گفت: استفاده از ظرفیت شرکت‌های معتبر تولیدکننده قطعه و همکاری آنها با شرکت سایپایدک علاوه بر اینکه به ارتقای کیفیت سرویس‌دهی به نمایندگی‌های خدمات پس از فروش کمک موثری خواهد کرد، امكان پرداخت آنلاين به تامين كنندگان را فراهم کرده كه اين امر موجب شتاب بیشتر به جهش توليد خواهد شد.

مدیرعامل سایپایدک همچنین به راه‌اندازی سامانه اینترنتی سایپایدک آنلاین به عنوان یکی دیگر از خدمات این شرکت به ویژه در شرایط شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: از طریق این سامانه دسترسی به شبكه فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازي سايپا در سراسر کشور ، قطعات پرمصرف مورد نیاز مشتریان نهایی و نيز قیمت محصول امکان‌پذیر خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا