بیمه ایران معین ۴۰ میلیارد ریال خسارت به مجموعه خاطره انزلی پرداخت کرد
پرداخت به موقع خسارت بیمه گذاران از برنامه های راهبردی شرکت بیمه ایران معین در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی است.
به گزارش تفاهم آنلاین، درهمین راستا مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت بیمه ایران معین در بازدید از محل آتش سوزی مجموعه فروشگاهی خاطره در منطقه آزاد انزلی از نزدیک در جریان روند ارزیابی و رسیدگی به خسارات این مجموعه قرار گرفته و دستور تسریع جبران خسارات وارده صادر شد.
داریوش محمدی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت بیمه ایران معین در نشستی با مهندس اکبری مقدم رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی ضمن ارائه گزارشی از تعهدات و اقدامات صورت گرفته درخصوص خسارت های ناشی از حریق مجموعه فروشگاهی خاطره انزلی، بر ایفای به موقع تعهدات این شرکت در قبال بیمه گذاران تاکید کردند.
مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین در این دیدار ضمن قدردانی از پیگیری های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی و انجام همکاری های لازم به منظور افزایش ارائه خدمات به سرمایه گذاران و صاحبان کسب و کار منطقه بیان کرد: پس از وقوع حادثه تلخ حریق مجموعه بزرگ خاطره، کارشناسان فنی بیمه ایران معین بلافاصله در محل حادثه حاضر و فرایند بررسی های قانونی به سرعت انجام شد و در حال حاضر در کمتر از یک هفته مبلغ 40 میلیارد ریال به عنوان بخشی از خسارت پرداخت و مقرر شد پس از انجام ارزیابی های فنی از سوی تیم ارزیاب خسارت، مابقی مبلغ خسارت در کوتاه ترین زمان پرداخت شود.
دکتر محمدی در ادامه افزود: باور مدیریتی بیمه ایران معین این است که پرداخت به موقع خسارت وجه تمایز این شرکت با رقبای خود است و در یکسال اخیر استراتژی خود را در پرداخت خسارت های بزرگ مانند پردیس کیش و مجموعه فروشگاهی آبادان ، انزلی و … به اثبات رسانده است. وی افزود: همواره تلاش کرده ایم که در پرداخت به موقع خسارات به ویژه خسارتهای بزرگ خوشنام بوده و جلب رضایت بیمه گذاران را نه در گفتار بلکه در عمل سرلوحه خود قرار دهیم .
مهندس اکبری مقدم مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی نیز با تقدیر از پیگیری های شرکت بیمه ایران معین به منظور تسریع در پرداخت خسارت مجموعه خاطره بیان کرد: مجموعه تجاری خاطره یکی از پروژه های شاخص در محدوده منطقه آزاد انزلی است که فرصت های شغلی قابل توجهی را در منطقه ایجاد کرده و مالکین این پروژه تجاری در نظر دارند در کمترین زمان ممکن و با جدیت و با بهترین شکل این مجموعه تجاری را مجددا راه اندازی کنند.
وی در ادامه رسالت اصلی شرکت های بیمه را حفاظت از سرمایه بیمه گذاران دانست و خاطرنشان کرد : پشتیبانی، ارائه خدمات به موقع و در زمان مناسب مهم ترین وجه تمایز شرکت های بیمه بوده که در این زمینه شرکت بیمه ایران معین عملکرد موفقی داشته و سازمان منطقه آزاد انزلی نیز با حمایت همه جانبه تلاش خواهد کرد تا امنیت سرمایه گذاران در این منطقه تجاری را افزایش یابد.