صنعت-معدن-تجارت

بدعت عجیب در ایران خودرو

 

چند روز پیش ایران خودرو مراسم مفصلی را برای تحویل اولین سری خودروهای «ری را» به مشتریان ترتیب داده بود که نکات بسیار قابل تاملی در اجرای این مراسم وجود داشت.

به گزارش تفاهم آنلاین ،  نخستین سری خودروهای «ری را» چند روز پیش در حالی تحویل مشتریان شد که در برگزاری این مراسم شاهد یک بدعت عجیب و قابل تامل بودیم.

این مراسم با وجود روابط عمومی و تشریفات عریض و طویل ایران خودرو، به طور کامل به شرکت ایران نوین برون سپاری شده بود.!برگزاری این مراسم قابل تامل برای خودرویی که در مقاطع مختلف به عناوین گوناگون رونمایی شده بود و در نمایشگاه های سراسر کشور هم در‌معرض بازدید عموم قرار گرفته بود چند سوال را در ذهن تداعی می کند.

اول اینکه مدیریت ارتباطات ایران خودرو با وجود تشکیلات و امکانات گسترده و بیش از ۱۰۰ نفری که در قسمت های مختلف این مدیریت مشغول فعالیت هستند چرا و با چه توجیهی برگزاری این مراسم را خارج از مجموعه بزرگ ایران خودرو به شرکت ایران نوین واگذار کرده بود؟دوم اینکه که هزینه برگزاری این مراسم چقدر بوده و منافع آن نصیب چه کسانی شده است؟

سوم اینکه سیمای ایران خودرو با تمامی امکاناتی که دارد نمی توانست حداقل عکاسی و فیلمبرداری این مراسم را انجام دهد؟

چهارم اینکه انجام این هزینه های اضافی و غیر متعارف برای شرکتی که سهامداران دولتی و بخش خصوصی دارد و با وجود زیان عملیاتی و زیان انباشته این شرکت چه توجیهی داشته و در قیمت تمام شده محصولاتی که به مشتریان فروخته می شود چقدر تاثیرگذار است؟

پنجم اینکه مدیرعامل ایران خودرو از ریز هزینه ها و ظرفیت های موجود مدیریت ارتباطات شرکت متبوعش باخبر بوده و با این موضوع موافقت کرده و یا قصد داشته در روزهایی که احتمال تغییرات در کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص بیشتر از هر زمان دیگری وجود دارد مراسم باشکوهی برای خود برگزار کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا