ایران خودرو برای عرضه مستقیم خودرو به مشتریان واقعی برنامه ریزی می کند
معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو گفت: با برنامهریزی برای افزایش تیراژ تولید در سال جدید، طرحهای فروش نیز به صورت مستمر به اجرا گذاشته خواهد شد؛ ایران خودرو به دنبال افزایش عرضه مستقیم خودرو به مشتریان واقعی و توزیع عادلانه خودرو است.
به گزارش تفاهم آنلاین، بابک رحمانی با بیان اینکه اقدامات ایران خودرو به عنوان دارنده بالاترین سهم در بازار خودروی سواری کشور، تاثیر زیادی در ایجاد آرامش در بازار گذاشته، گفت: با اجرای طرح های پیشفروش و فروش فوق العاده و عرضه مستمر به بازار، حفظ تعادل در عرضه و تقاضای بازار را دنبال می کنیم.
وی از تحویل خودرو در ایام تعطیلات نوروز به مشتریان خبر داد و عنوان کرد: همزمان با فعالیت بخش تکمیل کاری خودرو در سالن های تولیدی، کارکنان بازاریابی و فروش نیز در حال تحویل خودروها به مشتریان بوده اند.
رحمانی تصریح کرد: تعهدات تارا، محصول جدید ایران خودرو در موعد مقرر انجام خواهد شد و برای این محصول برنامه های فروش متنوع دیگری نیز در سال جدید تدارک دیدهایم.
وی با اشاره به ایجاد روند نزولی قیمت خودرو در روزهای پایانی سال گذشته، عنوان کرد: انجام تعهدات ایران خودرو به مشتریان و افزایش عرضه به بازار نقش مهمی در شکلگیری روند کاهشی قیمت در بازار داشته است.