اعطا جایزه استراتژی ارتباطی به بیمه کوثر
جایزه استراتژی ارتباطی در صنعت روابط عمومی ایران به بیمه کوثر اعطا شد.
به گزارش تفاهم آنلاین، این جایزه در هفدهمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی و هجدهمین کنفرانس ملی روابطعمومی به منظور طراحی استراتژی ارتباطی با هدف افزایش تبلیغات رسانهای و نمانامسازی، معرفی خدمات بیمهای، ترغیب عموم جامعه به خرید، ارتقای رضایت مشتریان، ارایه خدمات خرسندساز، اطلاعرسانی و آگاهیبخشی به مشتریان و آحاد جامعه، عملیات روانی و جایگاهسازی اجتماعی به شرکت بیمهکوثر اهدا شد.
داوران این کنفرانس جایزه صنعت روابط عمومی ایران را راوی داستان تلاشهای متخصصان روابط عمومی و مهر تاییدی بر عملکرد و دستاوردهای مدیران و شاغلان خلاق این حوزه و درهای جدیدی برای آگاهی، بهبود فرصتهای شبکهای، برجستهسازی فعالیتها، آموزش و توسعه مهارتها، ایجاد فرصتهای اطلاعرسانی، مستندسازی، انتقال تجارب، معرفی الگوهای موفق و بهطور کلی ارتباطات باز دانستند.