اقتصادی

مشکل تأمین آب ۱۵۰۰ خانوار روستایی گیلان مرتفع شد

به گزارش تفاهم آنلاین به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، مدیرعامل این شرکت از تأمین آب ۱۵۰۰ خانوار روستایی خبر داد.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان با اشاره به بارش شدید باران و رانش زمین در سیاهکل اظهار داشت: ۲۰۰ متر از خط انتقال مجتمع آبرسانی توتکی سیاهکل تخریب و آب شرب ۸۰۰ خانوار این روستا قطع شد.

وی در ادامه افزود: با اجرای ۲۰۰ متر لوله گذاری جدید به قطر ۱۱۰ میلی متری، آب شرب این روستا در مدار بهره برداری قرار گرفت و مشکل تأمین آب ۸۰۰ خانوار مرتفع شد.

حسینی، همچنین با اشاره به رفع مشکل آب شرب روستای سفیدرود شهرستان رودبار گفت: با هزینه ای بالغ بر ۲۴۰ میلیون ریال، با راه اندازی یک دستگاه پمپ شناور ۲۲ کیلوواتی در تاسیسات آبرسانی این روستا مشکل افت فشار آب در شبکه توزیع این روستا مرتفع و ۱۵۰ خانوار از آن بهره مند شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اعلام تقویت فشار آب شرب روستای جیرده شهرستان شفت خاطرنشان کرد: با نصب و راه اندازی یک دستگاه پمپ ۷٫۵ کیلوواتی، ۵۴۰ خانوار این روستا از فشار آب متعارف برخوردار شدند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=21891
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن