گیلان

۴۱ پروژه آب و فاضلاب در گیلان افتتاح شد

 ۴۱ پروژه آب و فاضلاب در ۱۳ شهر گیلان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش تفاهم آنلاین، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان بعد از ظهر امروز (شنبه) در مراسم بهره‌برداری از این پروژه‌ها در بندرانزلی، با بیان اینکه ما در کنار بهبود وضعیت آب و آبرسانی، اصلی‌ترین تمرکز خود را بر جمع‌آوری و مدیریت فاضلاب قرار داده‌ایم، اظهار کرد: از این ۴۱ پروژه که با اعتباری بالغ بر ۵۹۸ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده، ۲۵ پروژه آبرسانی و ۱۶ پروژه فاضلاب شهری و روستایی است.

محمد حسینی با بیان اینکه مدیریت و جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب شهری و روستایی، تأثیر بسزایی کیفیت زندگی مردم دارد، تاکید کرد: تاکنون ۲۳ روستا به خطوط انتقال فاضلاب به تصفیه‌خانه متصل شده و کیفیت و کمیت به بیش از ۲۰۰ روستا افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در بندرانزلی هفت پروژه فعال وجود دارد که پنج پروژه، شبکه جمع آوری فاضلاب و دو پروژه ایستگاه پمپاژ فاضلاب به میزان ۸۶۰ لیتر در ثانیه به تصفیه خانه است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان اضافه کرد: پروژه انتقال فاضلابی که امروز در بندرانزلی به بهره‌برداری رسید، باعث تغییر مسیر فاضلاب به سمت تصفیه‌خانه شد و از مکان‌هایی بود که به دلیل سرریز شدن فاضلاب در دریا علاوه بر اینکه چهره زشتی به این مکان داده بود همواره مورد انتقاد مردم و رسانه‌ها بود.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=62700
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن