گیلان

۴۰ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند گیلان اهداء شد

۴۰ دستگاه تبلت توسط بانک سینا به دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان اهداء شد.

به گزارش تفاهم آنلاین، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان در مراسم اهدای این ۴۰ دستگاه تبلت که صبح امروز (یکشنبه 29 فروردین ماه) برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از حرکت ارزشمند بانک سینا، گفت: کمیته امداد یک نهاد واسطه بین خیرین و افراد کم برخوردار است.

عباس اهرابی با بیان اینکه حدود بیست هزار دانش آموز و دو هزار دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان گیلان می‌باشند که در طول سال از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند، اظهار کرد:با توجه به تغییر شرایط تحصیل ناشی از شیوع کرونا و ایجاد بستر آموزش مجازی، یکی از دغدغه‌های کمیته امداد، موضوع فراهم آوردن امکانات برای تحصیل دانش آموزان در این بستر بود که تا کنون با کمک خیّرین توانستیم اقدامات مؤثری را انجام دهیم.

وی، پایش خانواده‌های دارای دانش آموز نیازمند به تبلت و گوشی هوشمند را گام اول در این راستا برشمرد و اضافه کرد: در این مسیر توانستیم با مشارکت خیّرین حمایت‌های مختلف نقدی و کالا را برای این عزیزان انجام دهیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان با بیان اینکه این دانش‌آموزان در آینده انسان‌های بزرگی خواهند شد، خطاب به آن‌ها گفت: شما آینده سازان این مملکت هستید، قدر خود را بدانید و برای رسیدن به موفقیت‌های بزرگ تلاش کنید.

جعفر میرزاپور – مدیر امور شعب بانک سینا در استان گیلان نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از اقدامات این بانک طی سال گذشته، گفت: طی سال گذشته در راستای خدمت به اقشار و مشاغل آسیب دیده ناشی از ویروس کرونا، پرداخت‌هایی به صورت کمک نقدی و هم چنین اهدای اقلام موردنیاز بهداشتی و معیشتی به ویژه برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد صورت پذیرفت.

وی ادامه داد: اختصاص اعتبار برای آزادی زندانیان با جرایم مالی و غیرعمد، پرداخت وام قرض الحسنه به مشاغل آسیب دیده از کرونا و پرستاران، خرید آمبولانس و اهداء به مناطق محروم از دیگر اقدامات این بانک طی سال گذشته بود.

مدیر امور شعب بانک سینا در استان گیلان اضافه کرد: تأمین گوشی هوشمند و تبلت برای دانش آموزان نیازمند یکی از اقدامات ویژه این بانک می‌باشد که امروز با افتخار توفیق اهداء ۴۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد استان گیلان را داریم.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=68563
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن