اجتماعی

۳۵۶۳ مبتلا و ۲۰۷ فوتی ناشی از کرونا طی شبانه روز گذشته

سخنگوی وزارت بهداشت از فوت ۲۰۷ نفر طی شبانه روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «سیما سادات لاری» سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به وضیعت شیوع ویروس کرونا در کشور، گفت: از دیروز تا امروز ۴ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و ۵۶۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۷۰۸ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به چهارصد و سی و نه هزار و ۸۸۲ نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۵ هزار و ۲۲۲ نفر رسید.

لاری افزود: خوشبختانه تا کنون نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند و ۴۰۲۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی با اشاره به وضعیت استان‌ها گفت: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند و استانهای کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=47149
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن