گیلان

گلزارهای شهدای رشت و سنگر ساماندهی می‌شوند

فرماندار رشت از تخصیص یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار جهت احداث یادمان‌های شهدای گمنام و ساماندهی گلزارهای شهدای رشت و سنگر خبر داد.

به گزارش تفاهم آنلاین، علی فتح‌اللهی در جلسه شورای مشورتی ایثارگران رشت با بیان اینکه بدون شک همه ما مدیون شهداء و ایثارگران هستیم، افزود: همه ما در اقرار به این موضوع معترف هستیم، اما باید در مقام عمل، ارادت خود را به جامعه ایثارگران ثابت نمائیم.

وی با تاکید بر اینکه باید در قبال شهداء پاسخگو باشیم، بیان کرد: احترام به خانواده شهداء و جامعه ایثارگران و حفظ کرامت آن‌ها، حداقل کاری است که می‌توانیم در قبال آنان انجام دهیم.

فرماندار رشت با بیان اینکه شخصا از تمامی یادمان‌های شهدای گمنام شهرستان رشت بازدید کردم، اضافه کرد: در همین راستا مبلغ 600 میلیون تومان برای احداث یادمان‌های شهدای گمنام مسکن مهر، پارک ملت و مبلغ 300 میلیون تومان جهت مرمت و بازسازی گلزارهای شهدای رشت و سنگر اختصاص یافته است.

فتح‌اللهی با اشاره به کاهش 12 درصدی میزان اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان رشت در قیاس با سال گذشته، تصریح کرد: با این وجود، در زمینه اعتبار تخصیص‌یافته جهت پروژه‌های عمرانی حوزه ایثار و شهادت، شاهد رشد بوده‌ایم.

وی با تاکید بر لزوم توجه جدی به برنامه‌ریزی فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل‌های جدید، ادامه داد: در همین راستا مبلغ 300 میلیون تومان جهت بازسازی و ساخت یادمان‌های شهداء و مبلغ 150 میلیون تومان در راستای بازسازی تابلوهای شهداء در سطح روستاهای شهرستان رشت، اختصاص داده شده است.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=58136
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن