اجتماعی

گفت وگوی وزرا برای استخدام معلولان

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال ۲۸ هزار نفر استخدام داریم گفت که ظرفیت پیش بینی شده برای گروه معلولان ۳ درصد و به عبارتی معادل ۸۴۰ نفر است.

به گزارش تفاهم آنلاین به نقل از ایسنا، در مراسمی که به مناسبت روز جهانی نابینایان با حضور محمد شریعتمداری، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و همچنین رییس سازمان بهزیستی برگزار شد، نماینده نابینایان در استان اصفهان درباره وضعیت استخدام نابینان در وزارت آموزش و پرورش مطالبی را عنوان کرد.

در این راستا محمد شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی تماسی تلفنی با محسن حاجی میرزایی برقرار کرد که وزیر آموزش و پرورش در این تماس تلفنی به منظور اشتغال نابینایان و معلولان توضیحاتی ارائه داد و گفت: امسال ۲۸ هزار نفر استخدام داریم ؛ ظرفیتی که برای گروه معلولان پیش بینی شده ۳ درصد (معادل ۸۴۰ نفر) است که به تفکیک استان و شهرستان مشخص شده که در چارچوب قانون اجرا خواهد شد.

وی افزود: در مورد سایر بخش‌های دیگر درخواستم این است که نماینده‌ای از این دوستان تشریف بیاورند تا من آنها را به مرکز نیروی انسانی وزارتخانه مرتبط کنم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: ما در اجرای قانون تابع و علاقه مند هستیم تا هر خدمتی که بتوانیم برای این دوستان انجام دهیم، بنابراین اگر نماینده شان را به بنده معرفی کنند من نیز آقای حسینی پور که رییس مرکز نیروی انسانی است را مامور می‌کنم که مشترکا موارد را بررسی کنند و پیشنهادهای لازم را برای اجرای بهتر قوانین و مقررات ارائه کنند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=50220
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن