البرز

گرمخانه آقایان فردیس افتتاح شد

شهردار فردیس گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان محترم واجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در شهر، به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر، گرمخانه آقایان فردیس با ظرفیت 40 نفر در بلوار بهاران غربی افتتاح شد.

افتتاح گرمخانه آقایان فردیسبه گزارش تفاهم آنلاین، مصطفی سعیدی در مراسم بهره‌برداری از این گرمخانه با بیان اینکه گرمخانه بانوان فردیس نیز به تازگی افتتاح و آغاز بکار نموده و انتقال بی‌خانمان‌ها به این گرمخانه‌ها با نظارت سازمان بهزیستی و نیروی انتظامی انجام می‌پذیرد، اظهار کرد: ایجاد سرپناه امن برای افراد بی خانمان از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهر فردیس است.

وی با اشاره به رعایت دستور العمل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا بیان کرد: گرمخانه آقایان همانند گرمخانه بانوان فردیس بصورت 24 ساعته فعالیت نموده و دارای  پزشک و کارشناس روانشناسی بوده و از کلیه مراجعین قبل از پذیرش آزمایش تشخیص کرونا بعمل می‌آید .

شهردار فردیس در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: استقبال از گرمخانه‌ها منوط به ایجاد حس اعتماد و امنیتی است که باید برای این قشر آسیب پذیراز جامعه فراهم گردد.

گفتنی است که این گرمخانه، امروز(دوشنبه) با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان فردیس، اعضای شورای اسلامی شهر و معاونین عمران و خدمات شهری و مدیر سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری فردیس افتتاح گردید.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=62984
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن