گیلان

گازرسانی به روستای کوهستانی موسی کلایه املش

طرح گازرسانی به روستای کوهستانی موسی کلایه املش با حضور فرماندار و امام جمعه املش، مدیرعامل و مسئولین شرکت گاز استان گیلان و جمعی از مسئولین شهرستانی به مناسبت دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش تفاهم آنلاین، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در مراسم افتتاح این طرح گازرسانی ضمن تبریک تحقق فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: پیش از انقلاب، هیچ‌یک از روستاهای استان گیلان از نعمت گاز برخوردار نبود ولی بحمدالله پس از انقلاب دو هزار و 80 روستا در استان، برخوردار از گاز شده‌اند که از این تعداد، یک‌هزار و 14 روستا با هزینه‌ای بالغ بر 980 میلیارد تومان در دولت تدبیر و امید گازدار شده است.

حسین اکبر با اشاره به سختی‌های فراوان اجرای این پروژه گفت: برای گازرسانی به روستای کوهستانی موسی کلایه با جمعیت 318 خانوار، بیش از 2.1 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی بیان کرد: با گازرسانی به این روستا، بهره‌مندی گاز خانوارهای روستایی املش به 92 درصد افزایش با این وجود این انتهای کار نیست و شرکت گاز، طرح گازرسانی به 11 روستای دیگر در این شهرستان را در دستور کار دارد که عملیات اجرایی آن در ابتدای سال 1400 آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان سخنان خود از مردم روستای موسی کلایه درخواست کرد تا با رعایت نکات ایمنی و صرفه‌جویی در مصرف گاز طبیعی، شرکت گاز را در ارائه خدمات هرچه بهتر و رساندن گاز به سایر نقاط کشور و استان یاری رسانند.

محمد رنجبر-فرماندار املش نیز در این مراسم، ضمن قدردانی از گازرسانی گسترده به روستاهای املش اظهار داشت: پس از انقلاب شاخص برخورداری گاز روستایی املش به 92 درصد رسیده است که این مهم با همت و تلاش مدیریت و پرسنل شرکت گاز و همراهی سایر نهادهای مرتبط میسر شده است.

وی، ارائه خدمات مختلف نظیر گاز، آب، برق و… را از برکات نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: انجام این خدمات باید همانند گذشته با شتاب بالا در سراسر شهرستان ادامه یابد.

در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین رنجبر-امام جمعه شهرستان املش نیز با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک از خدمات ارزنده شرکت گاز برای گازرسانی به روستاهای شهرستان تشکر و قدردانی کرد و ابراز امیدواری نمود تا با همت و همدلی، برای آبادانی و سرافرازی هرچه بیشتر ایران اسلامی گام‌های بلندی برداشته شود.

گفتنی است که در پایان این مراسم، مشعل گازرسانی به روستای صعب العبور و کوهستانی موسی کلایه املش توسط فرماندار این شهرستان برافروخته شد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=62989
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن