اقتصادی

کمک ودیعه مسکن به زودی پرداخت می‌شود

به گزارش ایسنا، محمود محمودزاده با تأکید بر همکاری موثر و مستمر مجلس برای رفع نگرانی‌ها در بخش مسکن، یادآور شد: مجلس یازدهم در حوزه مسکن به طور فعال ورود کرده است که وزارت راه وشهرسازی از این موضوع استقبال می‌کند و در همفکری و مشارکت با نمایندگان محترم مجلس طرح‌های موضوع مسکن امیدواریم مسائل سکونتی مردم سریعتر و راحت‌تر حل شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی در بخش دیگری از سخنانش اعلام کرد: در خصوص میزان مبلغ ودیعه مسکن و جزئیات دیگر آن، پیشنهادهای مختلفی برای پرداخت تسهیلات موثر مطرح شده است اما در این خصوص نهادهای مالی کشور به ویژه بانک مرکزی با توجه به توان تأمین مالی و جامعه هدف جمع بندی لازم را خواهند داشت و جزئیات را اعلام خواهند کرد.

وی اظهار امیدواری کرد به زودی جزئیات و شرایط پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن اعلام شود و تا اعلام رسمی، رسانه‌ها از گمانه‌زنی به عنوان موارد نهایی پرهیز کنند.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: نمایندگان مجلس برای حل مشکل مسکن اهتمام ویژه دارند و در شرایط اقتصادی حاکم نیاز به انسجام و تلاش همگانی همه دستگاه‌ها و نهادهاست و انتشار اخبار مشوش وکذب، مطرود و فاقد هر گونه وجاهت است.

محمودزاده با اشاره به دو برنامه پیشنهادی وزارت راه وشهرسازی در بخش اجاره و خرید وساخت واحدهای مسکونی، از تصویب طرح تمدید زمان اجاره در روزهای گذشته و پرداخت کمک ودیعه در آینده نزدیک خبر داد و تاکید کرد کلیات موضوع پرداخت کمک ودیعه مسکن قبلا تصویب شده است و دستور برای اختصاص منابع و تعریف مکانیزم‌های لازم در دستور کار قرار گرفته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: برخی رسانه‌ها روز گذشته خبری با موضوع تکذیب پرداخت تسهیلات به مستأجران منتشر کردند که این محتوا صحت ندارد و به زودی پرداخت تسهیلات عملیاتی خواهد شد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=35275
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن