صنعت-معدن-تجارت

کشور نیازمند مدیران ارزش آفرین و اشتغالزا است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کشور نیازمند مدیران ارزش آفرین و اشتغالزا است

به گزارش روابط عمومی تفاهم آنلاین، دکتر علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز پس از بازدید از واحدهای فولادی مستقر در مجتمع صنعتی چادرملو در گفت و گو با رسانه های خبری گفت : کشور ما در شرایط فعلی نیازمند ارزش افرین و توسعه اقتصادی است و مجلس برخود تکلیف می داند از فعالان اقتصادی مانند شرکت معدنی و صنعتی چادرملو که خلق ثروت میکنند و اشتغالزایی اثر بخشی در این بخش ایجاد می نماید با تمام توان حمایت کند.
وی گفت: دغدغه مهم ما در مجلس اتخاذ تدابیری برای اشتغالزایی است و برای من توفیقی بود که از این مجموعه موفق بازدید کنم و از اقدامات مهندس تقی زاده مدیر عامل چادرملو برای ارائه طرح های توسعه تشکر می کنم .نایب ریس مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه ویژه صنعت فولاد کشور گفت: این صنعت نه تنها توانسته نیاز داخل را تامین کند بلکه نقش قابل توجهی در ارز آوری، با صادرات مازاد مصرف داخلی ایفا کرده است . دکتر نیک زاد با اشاره به اینکه بالغ بر ۶۰ تا ۷۰ هزار میلیارد تومان رانت در این صنعت وجود دارد که به جیب دلالان می رود افزود : متاسفانه سود اصلی این صنعت نه برای فعالان بخش تولید بلکه به جیب رانت خوارانی می رود که بدون زحمت و با استفاده از خلا های عرضه و تقاضا از آن منتفع می شوند.
وی تاکید کرد اقتصاد دلالی باید از بین برود.
مهندس ناصر تقی زاده مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت چادرملو نیز با بیان اهداف کوتاه و بلند مدت این شرکت برای توسعه با هدف ارزش افرینی در اقتصاد و ایجاد اشتغال گفت: وظیفه ما در شرایط فعلی کشور توجه به توسعه در جهت رونق اقتصادی است و ایجاد شغل برای جوانان مستعد و خلاق است. وی افزود بنگاههای اقتصادی همواره باید در جهت خلق ثروت حرکت کنند تا باری از روی دوش دولت بردارند و ما در این را مصمم هستیم و طرح های صنعتی متعددی در دست اقدام داریم .

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=59660
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن