فرهنگی

کتاب پدر شهید مدافع حرم از خاطرات پسرش به چاپ چهارم رسید

کتاب «آخرین نماز در حلب» مجموعه خاطرات شهید مدافع حرم عباس دانشگر توسط انتشارات شهید کاظمی به چاپ چهارم رسید.

ه گزارش مهر، کتاب «آخرین نماز در حلب» مجموعه خاطرات شهید مدافع حرم عباس دانشگر نوشته مومن دانشگر پدر این شهید به‌تازگی توسط انتشارات شهید کاظمی به چاپ چهارم رسیده است.

شهدای مدافع حرم موج جدیدی از اسلام‌خواهی را نه تنها در ایران که در سراسر جهان اسلام ایجاد کرده‌اند. آنها داشته‌های دفاع مقدس را غنی کردند و فصول دیگری بر کتاب قطورش افزودند. شهید عباس دانشگر هم یکی از شهدای مدافع حرم است که به تعبیر مقام معظم رهبری لفظ «جوان مؤمن انقلابی» شایسته اوست.

این شهید متولد اردیبهشت ۱۳۷۲ از شهرستان سمنان است. حضور او در پایگاه بسیج باعث شد رفتار و گفتارش با اخلاق اسلامی آراسته شود. رابطه‌ای صمیمی و عاطفی با دوستانش پیدا می‌کرد. در سال ۱۳۹۰ کنکور سراسری شرکت کرد و با رتبه عالی در دانشگاه سمنان و در رشته مهندسی کامپیوتر (نرم افزار) قبول شد؛ اما به‌خاطر علاقه‌ای که به سپاه پاسداران داشت، در آزمون دانشگاه امام حسین (ع) هم شرکت کرد و قبول شد.

دانشگر پنجم مهر سال ۱۳۹۰ وارد دانشگاه امام حسین (ع) شد و پس از گذشت یک‌سال دوره آموزش عمومی افسری را پشت سر گذاشت. او دوم اردیبهشت ۱۳۹۵ به جبهه مقاومت در سوریه پیوست و سرانجام در ۲۰ خرداد در روستای هویز حومه جنوبی شهر حلب سوریه با موشک تاو آمریکایی به شهادت رسید.

چاپ چهارم کتاب خاطرات این شهید با ۱۷۶ صفحه عرضه شده است.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=40239
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن