البرز

عرضه کالاهای نوروزی و ماه رمضان در بازار کرج

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج از تأمین و عرضه کالاهای نوروز و ایام ماه مبارک رمضان در کرج خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای تأمین انواع کالای اساسی در بازار صورت گرفته است.

به گزارش تفاهم آنلاین، غفور قاسم پور با اشاره به توزیع میوه شب عید از 20 اسفند در بازار کرج اظهار داشت: 500 تُن سیب و 900 تُن پرتقال 10 روز باقی مانده به سال جدید در میادین استان به قیمت مصوب توزیع و عرضه می‌شود که از این میزان، 70 درصد سهمیه کرج است.

فرماندار کرج بیان کرد: دغدغه‌ای برای تأمین کالاهای اساسی وجود ندارد، سهمیه مرغ، گوشت، برنج و سایر اقلام مورد نیاز بطور منظم در بازار تأمین، توزیع و عرضه می‌شود.

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج ادامه داد: برای کالاهای ویژه ماه مبارک رمضان نیز پیش‌بینی‌های لازم در بازار صورت گرفته است و با آمادگی کامل به استقبال ضیافت رمضان می‌رویم.

قاسم پور اضافه کرد: گرانفروشی نیز زیر ذره بین نظارتی تیم‌های مشترک بازرسی فرمانداری، تعزیرات و سازمان صمت قرار دارد و هر گونه تخطی رصد و پیگیری می‌شود.

وی گفت: علاوه بر این در ایام پایانی سال و با توجه به شرایط کرونایی با افزایش مراجعات به مراکز خرید، تیم‌های نظارتی فرمانداری کرج رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را در سطح شهر به طور مرتب رصد و پایش می‌کنند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=65278
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن