اجتماعی

پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه ترافیکی فتح-باغستان

شهردار منطقه ٢١ از پیشرفت ۴۰درصدی پروژه عمرانی، ترافیکی فتح-باغستان خبر داد و گفت: شمع‌های شمالی و جنوبی این پروژه تکمیل شده، سقف زیرگذر از سمت شمال خاک‌برداری و در حال بتن‌ریزی است.

به گزارش تفاهم آنلاین، رضا رجب زاده  افزود: بعد از احداث سقف شمالی و جنوبی زیرگذر، تغییر ترافیکی در بزرگراه داده و خاک برداری انجام می‌شود.

وی با اشاره به ادامه تامین اعتبار پروژه گفت: بخشی از تعهدات شهرداری باغستان و فرمانداری شهریار انجام شده و بخشی هم باقی مانده است. برای اینکه این پروژه در زمان مشخص به بهره‌برداری برسد، لازم است، تعهد مالی باقی مانده پرداخت شود. وی ادامه داد: احداث تقاطع فتح باغستان با قرارداد اولیه تقریبا ۲۰میلیارد تومان آغاز شد.

این در حالی است که در حین انجام عملیات معارضات تاسیساتی برق، گاز و مخابرات حتی ریل راه‌آهن همگی باعث شد، طرح به اعتبار مالی بیشتری نیازمند باشد.

وی با ابراز امیدواری از تامین اعتبار باقی مانده طرح، به شهروندان اطمینان داد، پروژه زیر گذر فتح-باغستان تا انتهای سال به بهره‌برداری برسد. پروژه احداث زیر گذر فتح–باغستان که با تدبیر مدیریت شهری منطقه ۲۱ آغاز شده، قرار است مسیر شرق بزرگراه فتح را به سمت جنوب و شهرهای باغستان و شهریار پیوند دهد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=49518
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن