بانک-بیمه-بورس

پیام دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران به مناسبت روز بیمه

دکترسید محمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران طی پیامی به مناسبت روز بیمه ضمن قدردانی از تلاش های همکاران صنعت بیمه در طول یکسال گذشته ، یاد و خاطره بیمه گرانی که در اثر بیماری کرونا جان باخته اند را گرامی داشت.

 به گزارش تفاهم آنلاین،  پیام دبیرکل سندیکا را در ادامه می خوانید:

در سال گذشته و در پیامی که به مناسبت روز بیمه منتشر نمودم یادآور شدم صنعت بیمه همواره نشان داده در مقاطع حساس و دشوار نقش خود را متعهدانه با صبوری و بدور از هیاهو ایفا نموده است. به واقع در یکسال اخیر هم صنعت بیمه بر همین مسیر بود و بر عهد خود با مردم عزیز ایران اسلامی باقی ماند و بیمه گران مظلومانه و متعهدانه در شرایط دشوار فعالیت بعلت شیوع بیماری کرونا، بدون وقفه  در عرصه خدمت رسانی به آحاد جامعه انجام وظیفه نمودند.

در طول این روزهای سخت تعداد زیادی از همکارانمان به بیماری کرونا دچار شده اند و جمعی از این عزیزان جان باخته اند که لازم است در این روز یاد و خاطره ایشان را گرامی داشته و به خانواده های محترم شان اطمینان دهیم صنعت بیمه همواره در کنارشان باقی خواهد ماند.

همچنین جا دارد  یاد و خاطره  پیشکسوتان صنعت بیمه  که در این مدت از جمع ما رفته اند، بویژه  مرحوم دکتر رفیعیان و مرحوم دکتر مشایخی را گرامی  داشته و از خداوند متعال برای ایشان علو درجات و غفران الهی مسئلت نمایم.

همکاران گرانقدرم در صنعت بیمه؛

خرسندم که امروزه سندیکای بیمه گران ایران محلی برای گفتگو و تعامل بیش از پیش ارکان مختلف  صنعت بیمه در موضوعات صنفی و حرفه ای برای ارتقای سطح خدمت رسانی به جامعه و توسعه ضریب نفوذ بیمه است. این مهم جز با همدلی و همراهی شما عزیزان بویژه رئیس کل گرانقدر و هیئت عامل محترم بیمه مرکزی؛ مدیران محترم عامل و هیئت مدیره گرامی شرکتهای بیمه و صندوق تامین خسارتهای بدنی، روسای پژوهشکده بیمه، انجمن های صنفی و حرفه ای صنعت بیمه  و سایر فعالان صنعت بیمه ممکن نبود.

در این مدت تلاش های فراوانی صورت گرفته تا صدای صنعت بیمه را به گوش مسئولان برسانیم و ضمن دفاع از حقوق صنفی، ایشان را بیش از گذشته نسبت به نقش موثر بیمه در پشتیبانی و حمایت از اقتصاد کشور و توسعه پایدار حساس نمائیم .

معتقدم اگر امروز به نظرات سندیکا اهمیت داده می شود به پشتوانه بررسی ها و اظهارنظرهای کارشناسی توسط کمیسیون های تخصصی، کارگروه های تخصصی، شوراهای مشورتی و شوراهای هماهنگی استانها در سراسر کشور است  که جا دارد از همه عزیزان فعال در این عرصه قدردانی نمایم.

در یکسال گذشته آرامش حاکم بر صنعت بیمه و بویژه ثبات مدیریتی نسبی، توجه به موضوعات بنیادی مانند لزوم تحول دیجیتال، مباحث نوینی مانند تغییر اقلیم، اصلاح آئین نامه های و قوانین در راستای تسهیل فعالیت بیمه گری و توجه بیشتر حاکمیت به صنعت بیمه از موارد حائز اهمیت است که نوید بخش اتفاقات مهمی در طول سالهای آینده است.

ضمن قدردانی از تلاش های تمامی همکاران ارجمند، بویژه بزرگان صنعت بیمه که انشاءالله سایه ایشان مستدام باد و جوانان فرهیخته و پرتلاش که آرزوی توفیق و سلامتی و بهروزی برایشان دارم؛ روز بیمه را تبریک عرض نموده و توفیق روزافزونتان  را از درگاه ایزد منان خواستارم.

سید محمد کریمی

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=56389
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن