اقتصادیبانک-بیمه-بورس

پیام دبیرکل به مناسبت سالروز تاسیس سندیکای بیمه گران ایران

به گزارش تفاهم آنلاین؛دکتر کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران در پیامی سالروز تاسیس این سندیکا را تبریک گفت.

متن کامل این پیام را در ادامه می خوانید:

بسمه تعالی
11 اسفندماه یادآور روزی بزرگ برای صنعت بیمه است. روزی که در اجتماع 11 مدیر بیمه ای وقت،  سندیکای بیمه گران ایران شکل گرفت. بزرگترین و قدیمی ترین نهاد صنفی که اول بار در قوانین مربوطه در سال 1316 به تاسیس آن اشاره شده و چندین بار در سالهای 1330 و 1340 برای ایجاد آن تلاش های زیادی صورت پذیرفت، سرانجام در 11 اسفند 1344 هویت یافته و با هدف حمایت از منافع حقه شرکتهای بیمه کشور و ایجاد همکاری و هماهنگی و توسعه و تعمیم بیمه شکل گرفت. با تشکیل این نهاد صنفی بارقه امید جدیدی در صنعت بیمه کشور بوجود آمد و بنیان آن باهدف توسعه خدماتی بود که آرامش بیشتری را به ایرانیان نوید می داد.
در دنیای پر مخاطره امروز، تمامی بازیگران اقتصاد کشور، از تولیدکنندگان بزرگ تا تک تک افراد جامعه، روزانه با ریسک ها و رویدادهای پیش بینی نشده ای روبرو هستند که عدم آمادگی در مواجه با آن، آثار بزرگ و غیرقابل جبرانی را برای آنها و جامعه در پی دارد.
بیمه یکی از ابزارهای کارآمد مدیریت ریسک است که با تامین امنیت و آرامش خاطر جامعه، در کنار گسترش رفاه اجتماعی، رشد سرمایه گذاری و به تبع آن رونق اقتصادی را به ارمغان می آورد.
صنعت بیمه علاوه بر ایفای نقش پشتیبانی پر توان، با حفظ ثروت ملی و تشکیل پس اندازهای بزرگ در نقش امانتداری صادق، چرخهای اقتصاد را به تحرک وا می دارد. از این رو جایگاه و میزان نفوذ در جامعه برای ارزیابی توسعه یافتگی کشورها، به عنوان یکی از شاخص های کلیدی توسعه مطرح است.
11 اسفندماه امسال در حالی پنجاه و چهارمین سالروز تشکیل سندیکای بیمه گران ایران را گرامی می داریم که بیش از نیم قرن  حضور در صنعت بیمه را افتخاری بس بزرگ دانسته  و می توان ادعا کرد این نهاد صنفی توانسته است در این سال ها بخصوص پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاثیرات شگرفی را در صنعت بیمه برجا بگذارد.
سندیکای بیمه گران ایران در طی این سال های طولانی سعی نموده با استفاده از بدنه کارشناسی بزرگی که بعنوان سرمایه در خود دارد، در مسیر اعتلای صنعت بیمه، حفظ و حمایت منافع حقه شرکت های بیمه کشور و ایجاد همکاری و هماهنگی و توسعه و تعمیم بیمه در ایران اسلامی گام های اساسی و مهمی را بردارد.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره عزیزانی که این نهاد با اهمیت را ایجاد و موجب تداوم آن شده اند، به تمامی مدیران و همکاران تلاشگر صنعت بیمه تبریک عرض نموده؛ سعادت و سلامت همه عزیزان را از خداوند بزرگ خواستارم و  امیدوارم که این بزرگترین نهاد صنفی صنعت بیمه کشور در آینده نیز همچون گذشته در ادامه مسیر، همیار و همراه صنعت بیمه و اقتصاد نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.  انشاالله…
دکتر سید محمد کریمی
دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=16230
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن