بانک-بیمه-بورس

پیام تبریک مدیر عامل بیمه ایران معین به مناسبت روز خبرنگار ۱۴۰۰

همزمان با فرا رسیدن روز خبرنگار، داریوش محمدی مدیر عامل بیمه ایران معین ، در پیامی ضمن تبریک این مناسبت به اصحاب رسانه، بر نقش آنها در روشنگری و آگاهی بخشی جامعه تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین به نقل از روابط عمومی ایران معین؛ متن پیام به این شرح است:

به نام خدا
ن والقلم و مایسطرون

هفدهم مردادماه فرصتی است برای قدردانی از فعالان پرتلاش عرصه رسانه و منادیان اندیشه و آگاهی که اعتبار خود را رهین اطلاع رسانی منصفانه و‌ دقیق به جامعه قرار داده اند و بی تردید رشد و ارتقاء سطح دانایی جامعه مدیون و در امتداد خدمات ارزنده آنهاست.

امروز کشور ما با توجه به مسائل اقتصادی و شرایط متاثر از شیوع ویروس کرونا در برهه‌ای قرار دارد که بیش از هر زمان دیگری به همت والا و حرکت هوشمندانه و ایثارگونه اهالی رسانه در همراهی با دلسوزان کشور جهت تحقق شعار ‌”تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی‌ها” نیازمند است.

اینجانب روز خبرنگار را به همه فعالان عرصه رسانه به ویژه خبرنگاران، عکاسان، تصویربرداران، تولیدکنندگان محتوا و همه کسانی که در تمهید آگاهی بخشی جامعه خصوصا در صنعت پیشرو بیمه گام برمی‌دارند تبریک و تهنیت عرض نموده و برای مجاهدان بی‌ادعای این عرصه، استمرار صحت، سلامتی و‌ تداوم فعالیت صادقانه توام با اخلاق را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

داریوش محمدی
عضو هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران معین
۱۴۰۰/۵/۱۷

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=74743
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن