گیلان

پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان گیلان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

مریم بخشی-مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش تفاهم آنلاین، متن این پیام به شرح زیر است:

دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران، نمادی از فرزانگی ملت سرافرازی است که خاطرات دلاوری های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.

هفته دفاع مقدس يادآور ايثار و استقامت راد مردان و شير زناني است كه در لبيك به فرمان امام و مقتداي خويش در دفاع از كيان آب و خاك نظام مقدس جمهوري اسلامي جانفشاني نموده و حماسه هاي ماندگاري را بر برگ هاي زرين انقلاب اسلامي ثبت كردند.

دفاع مقدس از طرفی زمینه ساز فرهنگ مقدسّی شد که طریق اتّصال به ملکوت را هموار کرد یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ سازی است که بنیانهای ارزشمندی را در جامعه نهادینه ساخت و از سویی دیگر دفاع مقدس، اسلام را احیا کرد.

اینجانب با گراميداشت ياد و خاطره رشادت ها و دلاور مرديهاي تمامي شهيدان گرانقدر ،رزمندگان و ايثارگران بدينوسيله مراتب تهنيت و تبريك خويش را به مناسبت اين ايام غرور آفرين ابراز نموده و از خداوند متعال سربلندي ايران اسلامي و توفيقات روز افزون مردم شريف استان ایلام به ويژه ايثارگران، جانبازان و نيروهاي مسلح قهرمان را در پرتو منويات رهبر عظيم الشان انقلاب و فرماندهي معظم كل قوا حضرت آيت اله خامنه اي (مد ظله العالي) مسئلت مي نمائيم.

مریم بخشی

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=46591
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن