اقتصادی

پیام تبریک فرماندار رشت به مناسبت هفته کارگر

به گزارش تفاهم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ دکتر میرشمس مومنی زاده طی پیامی با تاکید بر نقش محوری کارگران متعهد و دلسوز در تحقق شعار سال مد نظر مقام معظم رهبری، فرارسیدن هفته کار و کارگر به آحاد جامعه کارگری تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته کار و کارگر، فرصتی مغتنم جهت قدردانی از مردان و زنان بلندهمتی است که همواره با تلاش و پشتکار فراوان خویش، موجبات خود اتکایی، رشد و توسعه همه جانبه کشور را فراهم نموده و با خدمات صادقانه خود سرزندگی، امید و اخلاص را به جامعه هدیه می‌دهند.
در همین راستا بر خود لازم می دانم فرارسیدن هفته کار و کارگر را به پیشگاه آحاد جامعه کارگری به ویژه کارگران زحمتکش شهرستان رشت که بسان بازوی توانمند و موتور محرکه اقتصاد کشور محسوب می شوند، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نمایم.
امید است در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال “جهش تولید” نامگذاری شده است، با همت و عزم راسخ همیشگی کارگران دلسوز و متعهد، شاهد افزایش و رشد چشمگیر تولید در راستای تحقق عملی شعار سال باشیم.
از خداوند متعال سلامتی، بهروزی و سرافرازی همه زحمتکشان عرصه صنعت و تولید به ویژه کارگران خدوم شهرستان رشت در مسیر توسعه و آبادانی بیش از پیش میهن اسلامی را آرزومندم.

میرشمس مومنی زاده- فرماندار شهرستان رشت

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=22593
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن