مناطق آزاد-گردشگری

پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی به مناسبت روز معلم

علی اوسط اکبری مقدم - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در پیامی ۱۲ اردیبهشت مصادف با سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم را گرامی داشت.

به گزارش تفاهم آنلاین، در متن پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی آمده است که دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و آغازین روز هفته بزرگداشت مقام معلم یادآور تلاش و مجاهدت مردان و زنان فرهیخته و فرهنگ سازی است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین، در حریم معطر و نهاد مقدس مدرسه، زیباترین جلوه های تلاش در عرصه تعلیم و تربیت را به نمایش گذاشته و فرزندان این مرز و بوم را به گوهر دین و دانش، اخلاق و دانایی، ادب و اندیشه زینت بخشیده اند.

نقش بی بدیل معلم در طول دوران تعلیم و تربیت و روشنایی بخشی با شمع وجود خویش با هیچ قلمی به نگارش در نخواهد آمد و قطعاً دانش‌آموزان امروز نسل آینده ساز ایران اسلامی خواهند بود و آموزش این نسل می‌تواند توسعه و پیشرفت را بیش از پیش حاصل کند.

اینجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره معلم فرهيخته استاد شهيد مرتضي مطهري و شهداي والا مقام سنگر مقدس تعليم و تربيت، فرارسيدن روز معلم را به همه اساتيد و معلمين گرانقدر تبريك و تهنيت عرض نموده، توفيقات همگي اين عزيزان را در خدمت به رشد و بالندگي و اعتلای فرهنگ و انديشه ميهن عزيز اسلامی، از درگاه خداوند مسألت دارم.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=69527
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن