بانک-بیمه-بورس

پرداخت 2089 میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون خراسان جنوبی در سال گذشته

به گزارش تفاهم آنلاین؛مدیر شعب استان خراسان جنوبی خبر داد: بانک توسعه تعاون با تمام امکانات و بسته های حمایتی خود هم اکنون که کشور در ظالمانه ترین تحریم های اقتصادی قرار دارد خود را موظف می داند که با حمایت از بنگاههای اقتصادی و واحدهای تولیدی و تعاونی، در رفع مشکلات این بخش و به تبع آن در ایجاد اشتغال استان سهم قابل توجهی داشته باشد و در همین مسیر در طی سال 1398 آن میزان تسهیلات را در قالب 4136 پرونده به مشتریان استان پرداخت نموده است.

وی همچنین گفت: در سال گذشته بیش از دو هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده که از قرار 445 میلیارد ریال در بخش کشاورزی، 690 میلیارد ریال در بخش صنعت، 101 میلیارد ریال در بخش مسکن، 682 میلیارد ریال در بخش خدمات و 173 میلیارد ریال در بخش بازرگانی می باشد.

ایشان با بیان اینکه بالغ بر 55 درصد تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون به بخش صنعت و درراستای رونق تولید پرداخت شده، اظهار داشت: جذب 100 درصدی اعتبار تخصیصی این مدیریت در سال گذشته نیز در بخش مشاغل خانگی در قالب 222 فقره تسهیلات از موارد قابل اهمیت می باشد.

گفتنی است در سال گذشته بیش از 137 میلیارد ریال در قالب 875 پرونده تسهیلاتی قرض الحسنه نیز در بخش های مختلف به متقاضیان پرداخت شده است.

ملایی، مدیر شعب استان خراسان جنوبی درادامه افزود: با توجه به پیک بالای مراجعات در ایام پایانی سال و علی‌رغم عدم در نظر گرفتن باجه عصر برای شعب در اسفندماه سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا و همچنین اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، اما تشکیل پرونده، تکمیل مدارک و پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی از محل اعتبارات بند الف تبصره 18 قانون بودجه کشور به مبلغ 238 میلیارد ریال با تلاش و پیگیری همکاران اداره و شعب تابعه استان انجام گردیده است.

وی افزود: بانک توسعه تعاون در سال 1398 زمینه اشتغال زایی 30 نفر از افراد تحت پوشش بهزیستی استان با تحقق 100درصد برنامه ابلاغی به استان را به مبلغ 6 میلیارد ریال در قالب قرارداد قرض الحسنه ار محل اعتبارات بند ب تبصره 16 فراهم نمود.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=29898
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن