بانک-بیمه-بورس

پرداخت تسهیلات ویژه به کادر درمان توسط بانک صادرات

مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: بانک صادرات ایران در جهت عمل به مسئولیت اجتماعی به تمامی کادر درمان و کارکنان بیمارستان میلاد در سطوح مختلف در قالب طرح «سپاس از مدافعان سلامت» با نرخ سود و مدت بازپرداخت ویژه تسهیلات پرداخت می‌کند.

 

به گزارش تفاهم آنلاین، حجت‌اله صیدی در مراسم امضای تفاهم‌نامه «سپاس از مدافعان سلامت» در بیمارستان میلاد که با حضور دکتر فرهاد حمزه‌زاده، مدیرعامل بیمارستان میلاد و مدیران ارشد بانک صادرات ایران برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته برای کادر درمان کشور سال سختی در مقابله با ویروس کرونا بود و با تلاش‌های شبانه‌روزی، شرایط دشواری را پشت سر گذاشته‌اند. خدمات بانکی نیز طی همین مدت در شعب بانک صادرات ایران تعطیل نبوده و با توسعه همکاری‌ها، تفاهم‌نامه ارائه خدمات ویژه به کادر درمان بیمارستان میلاد به امضا می‌رسد تا زمینه جبران زحمات آنها با ارائه خدمات بیشتر به طور ویژه برای کادر درمان این بیمارستان فراهم شود.
وی افزود: بانک صادرات ایران به پنج هزار نفر از کارکنان این بیمارستان طبق برنامه و زمان‌بندی مشخص در سطوح مختلف بین ٥٠ تا ٢٠٠ میلیون تومان تسهیلات با نرخ سود به مراتب پایین‌تر از مصوبه شورای پول و اعتبار پرداخت خواهد کرد.
صیدی در این مراسم با بیان اینکه خدمت به کادر درمان و مدافعان سلامت برای بانک صادرات ایران افتخار است، اظهار داشت: کادر درمان کشور همواره به طور شبانه‌روزی مشغول خدمت به مردم است اما طی بیش از یک سالی که از شیوع کرونا می‌گذرد، به طور مضاعف زحمت کشیده‌اند و همگان ارزش زحمات کادر درمان را درک کرده‌اند. ویژگی مشترک کارکنان بانک صادرات ایران با کادر درمان این است در سخت‌ترین روزهای شیوع کرونا خدمات بانکی تعطیل نبوده و در بخش‌های فناوری اطلاعات نیز به طور ٢٤ ساعته این خدمات پشتیبانی شده‌اند. استاندارد مدت انجام تراکنش در دنیا هشت ثانیه است در حالی که در ایران این زمان پنج ثانیه است و به طور مناسب انجام می‌شود.
مدیرعامل بانک صادرات ایران با اعلام آمادگی برای ارائه خدمات ویژه به کارکنان بیمارستان میلاد، تاکید کرد: وظیفه داریم که در خدمت همکاران بیمارستان میلاد باشیم. برای بانک مردمی صادرات ایران افتخاری است که با ایجاد یک باجه در این بیمارستان خدمات لازم را ارائه دهد. بانک صادرات ایران از قدیم بیشترین تعداد شعب در شبکه بانکی را داشته و الان نیز یکی از پرتعدادترین شعب، مشتری‌ها و کارکنان به بانک صادرات ایران تعلق دارد. بنابراین با تمام ظرفیت در خدمت کادر درمان بیمارستان میلاد خواهیم بود. کاری که شروع شده، قدم اولیه بوده و امیدواریم که بتوانیم قدم‌های اصلی را در آینده برای قدردانی از زحمات کادر درمان برداریم. نرم‌افزارهای «همراه‌بانک»، «شمس» و «صاپ»، به طور ویژه در خدمت کادر درمان خواهد بود و بدون مراجعه به شعب، خدمات بانکی قابل دریافت است و تسهیلات با وضعیت بهتر و سقف بالاتر پرداخت خواهد شد.
صیدی همچنین از امکان استفاده پرسنل بیمارستان میلاد از هتل آزادی بانک صادرات ایران در مشهد مقدس با شرایط ویژه خبر داد و از اختصاص فضای ایجاد باجه بانک صادرات ایران در محل بیمارستان میلاد قدردانی کرد و گفت: این باجه در تلاش است وظایف خود را برای خدمت‌رسانی به کادر بیمارستان و مراجعه‌کنندگان به بهترین نحو انجام دهد.
مدیرعامل بانک صادرات ایران همچنین در این مراسم در خصوص رمز ارزها گفت: رمز ارزها از سه جنبه مختلف و به لحاظ فنی قابل بررسی هستند. یکی از منظر تعریف رمز ارزها، دیگری بحث استخراج و تولید آنها و سوم خرید و فروش رمزارزها است. آنچه که باید مردم به آن توجه داشته باشند، بحث خرید و فروش رمز ارز است که قانونی نیست و ممکن است مشکلاتی را ایجاد کند.
وی افزود: بحث دارایی‌های پشتوانه رمزارزها به خوبی تعریف نشده و اکثر بانک‌های مرکزی دنیا در کشورهای بزرگ و توسعه‌یافته، با این مسئله به عنوان مسئله‌ای بغرنج و چالشی مواجه هستند. بنا براین بر اساس تذکر و اعلام بانک مرکزی مبادلات رمزارزها غیرقانونی است و مردم باید مراقب باشند تا زیان نکنند.چراکه اقدام به خرید رمزارز به عنوان سرمایه‌گذاری با مخاطرات و ریسک زیادی همراه است.
دکتر فرهاد حمزه‌زاده، مدیرعامل بیمارستان میلاد نیز در این مراسم با قدردانی از پرداخت هزار و ٤٧٥ فقره تسهیلات بانک صادرات ایران به کادر درمان این بیمارستان، گفت: کار انسان‌دوستانه، مؤثر و مفید بانک صادرات ایران در ارائه خدمت به کادر درمان که بانک‌های مختلف نتوانستند انجام دهند، به لحاظ معنوی کار بسیار بزرگ و خداپسندانه‌ای است و موجب شد تا انرژی مثبتی در کالبد پرستاران بیمارستان میلاد دمیده شود و همین اثرگذاری باعث شد تا ارتباط بیمارستان با بانک صادرات ایران توسعه یابد که جای خوشحالی است. به عنوان نماینده پنج هزار پرسنل این بیمارستان از مدیرعامل و کارکنان بانک صادرات ایران تشکر و قدردانی می‌کنم.
محمد باقر هوشنگی، عضو هیئت‌مدیره این بیمارستان نیز گفت: بانک صادرات ایران و بیمارستان میلاد هر دو در سطح بین‌المللی فعالیت دارند و برای بیمارستان میلاد افتخاری است که تابلو بانک صادرات ایران در این بیمارستان دیده می‎شود و از این بابت تشکر و قدردانی می‌کنم.
وی افزود: بیمارستان میلاد متعلق به محروم‌ترین قشر جامعه و مشترکین سازمان تامین اجتماعی است و بانک صادرات ایران با این اقدام در واقع در کنار محرومین قرار گرفته است. این بیمارستان در کل کشور بین ٢٥ تا ٣٠ هزار مراجعه کننده و از این نظر رتبه اول را با ٩٠٠ پزشک دارد. کار بانک صادرات ایران قطعا علاوه بر خدمت‌رسانی، نوعی باقیات صالحات است.
در قالب این تفاهم‌نامه ارائه انواع خدمات مالی و بانکی، اعطای انواع تسهیلات و خدمات بانکداری الکترونیک به کادر بیمارستان میلاد، کمک به خرید تجهیزات و لوازم پزشکی و ایجاد باجه ویژه در دستور کار قرار گرفته است.
همزمان با امضای این تفاهم‌نامه، باجه بیمارستان میلاد بانک صادرات ایران تحت عاملیت شعبه کوی نصر با کد ٣٠٠١ با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد بانک و همچنین مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره بیمارستان میلاد افتتاح شد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=66366
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن