بانک-بیمه-بورس

مدیرعامل بانک ملت: وزیر پیشنهادی اقتصاد ، چهره ای علمی و مقبول در حوزه اقتصادی است

مدیرعامل بانک ملت اظهار داشت: آقای دکتر خاندوزی چهره ای علمی و مقبول در حوزه اقتصادی هستند و حضور ایشان در وزارت امور اقتصادی و دارایی می تواند منشا تحولات مثبت برای اقتصاد و کشور باشد.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملت، دکتر محمد بیگدلی در گفت و گو با واحد خبر روابط عمومی در خصوص وزیر پیشنهادی اقتصاد اظهار داشت: آقای دکتر خاندوزی چهره ای علمی و مقبول در حوزه اقتصادی هستند و حضور ایشان در وزارت امور اقتصادی و دارایی می تواند منشا تحولات مثبت برای اقتصاد و کشور باشد

مدیرعامل بانک ملت افزود: آقای دکتر خاندوزی، منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی هستند و تجارب ایشان در کمیسیون اقتصادی مجلس قطعاً به موفقیتشان در سمت وزارت اقتصاد کمک شایانی خواهد کرد چون اعضای کمیسیون نسبت به بخش های مختلف اقتصادی اشراف کافی دارند.

دکتر بیگدلی ادامه داد: معرفی ایشان که به امید خداوند متعال با رای اعتماد نمایندگان محترم مجلس همراه خواهد بود، منویات مقام معظم رهبری در خصوص استفاده از نیروهای جوان انقلابی را محقق خواهد کرد و این حسن انتخاب از سوی ریاست جمهوری محترم قابل تحسین است.

مدیرعامل بانک ملت از آقای خاندوزی به عنوان فردی با روحیه تحول گرایی و متکی بر توان داخلی یاد کرد و ابراز امیدواری کرد، این وزیر پیشنهادی با رای بالای اعتماد نمایندگان مجلس، تصدی وزارت خانه مهم اقتصاد را به عهده بگیرد.

دکتر بیگدلی در پایان بر آمادگی بانک ملت برای همکاری کامل در اجرای برنامه های جدید وزارت امور اقتصادی و دارایی در حوزه بانکی تاکید کرد

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=75320

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن