اجتماعیتهران

ورود ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس به پایتخت

شهردار تهران از ورود ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس جدید به پایتخت تا پایان ماه ربیع‌الاول خبر داد.

به گزارش تفاهم آنلاین، پیروز حناچی امروز (شنبه) در مراسم آغاز عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح شهید نواب–تندگویان که به صورت مجازی برگزار شد، ضمن تبریک ایام ولادت رسول اکرم (ص) گفت: پیامبر خوبی‌ها و اخلاق این روزها ناجوانمردانه مورد هجمه قرار گرفته و امیدواریم این فعالیت عمرانی که در ایام ولادت ایشان، آغاز می‌شود، مورد رضایت حق‌ تعالی واقع شود.

وی با بیان اینکه این ماه به مناسبت ماه ربیع‌الاول و به یاد پیامبر اسلام، خدمات ویژه‌ای به شهروندان ارائه می‌شود و شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی برخی پروژه‌ها خواهیم بود، اظهار کرد: بزرگراه نجفی‌رستگار در این ماه افتتاح می‌شود و بعد از گذشت یک دهه در این ماه ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس جدید به ناوگان حمل‌ونقل عمومی اضافه می‌شود.

شهردار تهران در مورد پروژه‌ تقاطع همسطح بزرگراه شهید نواب–تندگویان اظهار کرد: این پروژه در سه فاز اجرایی می‌شود که فاز اول، زیرگذری است که میدان بهمن به سمت آزادگان را تسهیل می‌کند و فاز دوم، تراز صفر به سمت نواب از روی زیرگذر است و در مرحله‌ سوم که کارشناسان اجرای آن را در دست بررسی دارند، نواب به سمت میدان بهمن از طریق تقاطع غیرهمسطح یا پل هوایی متصل می‌شود.

حناچی با بیان اینکه در این شرایط سخت اجرای پروژه‌ها دشوار است، اما همکاران ما با امید و توکل به خدا و همچنین پشتیبانی اعضای شورا پروژه‌ها را پیش می‌برند، گفت: امیدواریم با اجرای این پروژه، یکی از گره‌های ترافیکی در ساعات پیک که سال‌ها موجب اتلاف وقت و سوخت شهروندان شده است، حل شود.

وی با بیان اینکه برآورد اولیه نشان می‌دهد، این پروژه ۴۲ میلیارد تومان هزینه دارد و تا ۵۷ میلیارد تومان نیز قابل افزایش است، تصریح کرد: امیدواریم اجرای پروژه‌ها در بهبود کیفیت زندگی شهروندان موثر واقع شود.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=52680
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن