اقتصادی

وبینار سلسله رویدادهای «جهش تولید» برگزار می شود

به گزارش تفاهم آنلاین، با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر کشور با وجود تحریم ها و نوسانات ارز و همچنین پیدایش بیماری کووید-۱۹ که ضربات جبران ناپذیری به بدنه اقتصادی تمامی کشورهای درگیر وارد کرده است، بیش از پیش نیاز به اقدامات عملی و به دور از شعار احساس می‌شود.

به منظور تحقق افزایش تولید، نیاز است از رویکردهای سنتی برای تولیدات فاصله گرفته و از علم روز در این جهت بهره گرفت. به این منظور، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با هدف ارائه رویکردهای اجرایی جهت کمک به جهش تولید در شرکت های دانش بنیان، تصمیم به برگزاری سلسله رویدادهایی با محوریت تحقق جهش تولید گرفته است.

برخی از اهداف این برنامه« آموزش تخصصی جهت کاهش اتلافات و افزایش راندمان شرکت­ها»، «عارضه­ یابی و نیازسنجی شرکت­های دانش بنیان و فناور جهت جهش تولید»، «  شناسایی شرکت­های با قابلیت scale-up»، «حمایت ازکسب و کار شرکتهایی که قابلیت جهش  تولید دارند»، «  کمک به برندسازی، شبکه­سازی و پیدا کردن ارتباطات و بازار»، « صیانت از بازار داخلی و ایجاد پلتفرم برای گفتگو میان صاحبان کسب و کار و مسئولین مربوطه» به شمار می رود.

گفتنی است؛ در این وبینار که یکشنبه ۱۵ تیرماه برگزار می شود نمایندگانی از صندوق نوآوری و شکوفایی، کارشاناس صنعت خودرو،  و رئیس هیئت مدیره یه استارت آپ ایرانی حضور دارند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=31331
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن