ورزشی

واکنش به توافق حامد لک و پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی با بیان اینکه سرنوشت ماندن در لیگ برتر دست خود این تیم است، به خبر توافق حامد لک دروازه‌بان ماشین با پرسپولیس واکنش نشان داد.

هومن افاضلی در گفتگو با مهر، درباره باخت تیم فوتبال ماشین سازی به تراکتور و حواشی این مسابقه گفت: گذشته ها دیگر تمام شده است و فکر کردن به آن دردی از ما دوا نمی کند. باید رو به جلو فکر کنیم. سرنوشتمان برای ماندن در لیگ برتر دست خودمان است و اگر در شرایط خوبی باشیم، نیازی به هیچکس نداریم. تمرکزمان روی بازی آخر مقابل صنعت نفت است. با انرژی کافی و آمادگی می توانیم سرنوشتمان را رقم بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی با اشاره به اشتباهات داوری علیه تیمش تاکید کرد: اگر بازی با پارس را برده بودیم، کار تمام شده بود و الان دغدغه ای نداشتیم. در آن بازی یک پنالتی و اخراج به سود ماشین سازی گرفته نشد. آن اتفاق دقیقه ۲۰ بازی رخ داد و می توانست سرنوشت مسابقه را عوض کند. در عوض در دقیقه ۹۵ آن اتفاق عجیب و غریب افتاد و تیم ما دو امتیاز از دست داد و یک امتیاز هم به پارس که رقیب مستقیم ماشین است، رسید.

افاضلی ادامه داد: این هفته و در بازی پارس با فولاد هم دو پنالتی برای تیم فولاد گرفته نشد؛ یعنی دو امتیاز از فولاد گرفته شد و بازهم یک امتیاز به پارس رسید. به این ترتیب ۴ امتیاز در دو هفته به پارس هدیه داده شد. اینها جزوی از فوتبال است و همانطور که گفتم سرنوشت ماندن در لیگ، هنوز دست خودمان است.

وی درباره رویارویی پارس جنوبی مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته پایانی و اینکه هر دو تیم از یک مجموعه هستند، تصریح کرد: من به شرافت مهدی تارتار اعتقاد دارم. ۳۰ سال است که تارتار را می شناسم و می دانم علیرغم فشارهایی که روی او است، تیمش جوانمردانه بازی می کند؛ طوری که حرف و حدیثی در بازی پیش نیاید. درست همانطور که ما مقابل تراکتور بازی کردیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر احضار حمید عبداللهی، مربی این تیم به کمیته انضباطی به خاطر صحبت هایش بعد از بازی با تراکتور گفت: فکر می کنم حضور عبداللهی در کمیته انضباطی بد نباشد. حالا فرصت خوبی پیش آمده که او حرفهایش را بزند. بهرحال باید یک نفر درباره اتفاقاتی که می افتد صحبت کند.

افاضلی درباره اینکه پیش بینی اش از اتفاقات هفته پایانی و تیم سقوط کننده به لیگ دسته اول چیست، اظهار کرد: اینکه چه اتفاقی می افتد را فقط خدا می داند. ما تلاش می کنیم با حفظ ماشین سازی در لیگ، هوادارانمان را خوشحال کنیم. به خاطر همین است که به ماشین سازی آمدیم؛ ماموریت ما همین بود. من پنج بازی سرمربی ماشین بودم که دو مسابقه را هم به خاطر بیماری از دست دادم. بازیکنان ما این توان را دارند که در بازی آخر هم روی پای خودشان باشند و سرنوشت تیم را رقم بزنند.

به گفته سرمربی ماشین سازی، این تیم مقابل صنعت نفت بابک مرادی و مسلمی پور دو بازیکن خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

افاضلی در واکنش به خبرهایی که از توافق حامد لک دروازه بان ماشین سازی با پرسپولیس در روزهای اخیر مطرح شده است، گفت: می دانم داستان چیست. من حامد لک را خوب می شناسم؛ یعنی از ۱۱-۱۲ سال قبل که با هم در تیم المپیک بودیم. لک یک بازیکن بسیار حرفه ای و توانمند است و می دانم که علیرغم این بحث ها، تمرکزش را حفظ می کند. مطمئنم او بهترین بازی خود را مقابل صنعت نفت انجام می دهد.

سرمربی ماشین سازی در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا کار انتقال لک به پرسپولیس تمام شده است؟ اظهار کرد: خیر؛ بحث ماشین سازی در حال حاضر بحث مرگ و زندگی است. بازی بسیار مهمی در پیش داریم. لک الان بازیکن ماشین سازی است و کیفیتش هم بر هیچکس پوشیده نیست. می دانم لک با این کیفیت نه تنها از پرسپولیس که شاید از خیلی تیم ها پیشنهاد خواهد داشت ولی مهم این است که او برای بازی آخر تمرکزش را حفظ کند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=40947
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن