ورزشی

واکنش ایران به ابتلای بازیکنان مالی به ویروس کرونا

روابط عمومی فدراسیون فوتبال در واکنش به خبر ابتلای چند بازیکن تیم ملی مالی به ویروس کرونا در فاصله چند روز مانده به بازی دوستانه دو تیم، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در پی انتشار اخباری مبنی بر ابتلای چند بازیکن تیم ملی مالی به ویروس کرونا، فدراسیون فوتبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به انتشار خبر ابتلا چند بازیکن تیم ملی مالی به کرونا در رسانه ها و به جهت تاکید بر حفظ سلامت کادر فنی و بازیکنان تیم ملی، پیگیری های دقیق فدراسیون فوتبال جهت صحت سنجی اخبار منتشره در این باره در رسانه های بین‌المللی توسط واحدهای مربوطه و به دنبال آن بررسی کلیت موضوع توسط ستاد کرونا در فوتبال آغاز شده است.

فدراسیون فوتبال مالی ساعاتی قبل اعلام کرد: ۴ بازیکن تیم ملی این کشور پس از انجام تست کرونا در اردوی آماده‌سازی ترکیه به این ویروس مبتلا شدند. مولا واگوئه (آمیا فرانسه)، بوباکار کویاته (متس فرانس)، علی یرانگو (لویستانوس فرانسه) و حمیدو ترائوره (آدنا دمیراسپور ترکیه) بازیکنانی هستند که پس از ابتلا به ویروس کرونا قرنطینه شدند.

به گزارش ایسنا، با توجه به این وضعیت، احتمال لغو این دیدار دوستانه – برای پیشگیری از ابتلای بازیکنان ایرانی به کرونا – از سوی فدراسیون فوتبال وجود دارد. این دیدار قرار است ۲۲ مهر در ترکیه برگزار شود.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=49493
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن