گیلان

هیچ بن بستی برای واحدهای صنعتی گیلان وجود ندارد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان گفت: هیچ بن‌بستی برای واحدهای صنعتی وجود ندارد که نتوان آن را با کار جهادی مسئولان برطرف کرد.

به گزارش تفاهم آنلاین، فریبرز سعیدی‌کیا در جلسه با حمید رضائی – فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه که به میزبانی شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان برگزار شد، اظهار کرد: رفع مشکلات واحدهای صنعتی محقق نمی‌شود، جز این که سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب عملیاتی و اجرایی شود.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهش تولید گفت: تکیه بر تولیدات داخلی علاوه بر این که می‌تواند وضعیت اشتغال را بهبود بخشد، باعث بهبود وضعیت معیشت مردم نیز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان بیان کرد: تولیدکننده باید برای ادامه فعالیت خود، به آینده امیدوار باشد و این امید تنها در سایه حضور مدیران در صحنه و تلاش و همت مسئولانه تمامی افراد محقق می‌شود.

رضائی – فرماندار شهرستان استانه اشرفیه نیز در این جلسه، بر فعال کردن واحدهای تولیدی که به هر دلیلی تعطیل و راکد شده‌اند تأکید کرد و گفت: این واحدها را جزو اولویت‌های خود قرار دهیم و آن‌ها را به سرمایه‌گذاران معرفی کنیم، چرا که معتقدیم جهش تولید با فعال کردن این واحدها سریع‌تر محقق میشود.

وی گفت: شهرک‌ها و نواحی صنعتی، راهی است به سوی توسعه پایدار.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=60213
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن