بانک-بیمه-بورس

هوشمندی و چابکی سازمانی ضرورت رضایت ذی‌ نفعان و موفقیت بیمه کوثر

ارایه خدمات هوشمند و تسهیل‌ شده به مشتریان و افزایش کیفیت آن از طریق نواوری، سرعت دسترسی و دقت در اجرای فرایندها و همسویی با نیاز‌های متغیر محیط، مزیت رقابتی و رضایت ذی‌ نفعان شرکت را به‌ دنبال دارد.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر ، مدیرعامل شرکت در نشست سراسری مدیران بیمه کوثر در تهران، با بیان مطلب فوق، ضمن تشکر از اعضای هیات‌مدیره، معاونان و مدیران ستادی و سرپرستی‌های استانی که ضمن رعایت کامل الزامات بهداشتی در این نشست حضور فعال داشتند، با تبریک ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام صادق(ع) و تقارن فرخنده هفته وحدت با سالروز تاسیس شرکت بیمه کوثر، اظهار امیدواری کرد این نشست که به‌منظور هم‌اندیشی و تبیین اهداف با رویکرد برنامه‌محوری و مانع‌زدایی‌ها برگزار می‌شود بتواند به همدلی و پویایی بیشتر میان ارکان، بخش‌ها و کارکنان شرکت در سراسر کشور بینجامد.
ابوالفضل آقادادی با تاکید بر اجرای به‌موقع برنامه‌ها و راهکارهای مدنظر به‌منظور تحقق اهداف و چشم‌انداز شرکت، تصریح ‌کرد: ما برای رسیدن به این مقصود، مدیریت مسئولانه و پاسخگو و همچنین همت و تلاش مضاعف همه کارکنان بیمه کوثر را در سایه یک سازماندهی دقیق و حساب‌شده نیاز داریم و این در حالی است که بیمه مرکزی و هیات‌مدیره شرکت نیز انتظار دارند با چابک‌سازی در سطوح مختلف بتوانیم کارکردها و شاخص‌های تعیین‌شده در بخش‌های مختلف سازمان را ارتقا دهیم.
وی ضمن قدردانی از زحمات مدیران عامل قبلی و همه افرادی که در رشد و سربلندی بیمه کوثر نقش داشته‌اند، گفت: با افتخار عرض می‌کنم که شرکت از ارکان و عناصر کافی برای بالندگی هرچه بیشتر برخوردار است که از جمله باید به سهام‌داران ارزشی و شناخته‌شده، اعضای هیات‌مدیره خبره، نیروی انسانی جوان و نخبه، مدیران با انگیزه و نمایندگان پرتلاش و منسجم اشاره کنم که آینده روشنی را در زمینه رشد و توسعه پایدار برای شرکت ترسیم می‌کنند.
آقادادی افزود: با توجه به اینکه اصول حاکمیت شرکتی تبیین‌کننده عدالت، شفافیت و پاسخگویی در سازمان‌هاست باید بتوان اصول یادشده را در ارکان مختلف سهام‌داران، بیمه‌گذاران، کارمندان و نمایندگان شرکت برای تصمیمات همگرا و بهینه برقرار کرد.
مدیرعامل شرکت در تشریح اهداف و برنامه‌های در دست اقدام شرکت گفت: افزایش رضایت ذی‌نفعان و سوداوری شرکت با کاهش مطالبات سررسید شده، تقویت سیستم‌های مدیریت ریسک، تفویض اختیار، نواوری در ارایه محصولات جدید، توسعه بازارهای جامعه هدف، بهینه‌سازی سبد سرمایه‌گذاری، تهیه سود و زیان به تفکیک سرپرستی‌ های استانی، توسعه زیرساخت‌ها و ارتقا و کیفی‌سازی شبکه فروش از اهم اهداف و برنامه‌های شرکت است.
وی تسلط حرفه‌ای مدیران ستادی و سرپرستی های استانی به قوانین، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها را ضروری دانست و تصریح کرد: طبق طرح تحول و حرکت راهبردی بیمه کوثر (طرح تحرک) اصول سیاست‌گذاری، راهبری، برنامه‌ریزی و نظارت در ستاد شرکت سازماندهی و اختیارات حداکثری به سرپرستی‌های استانی تفویض می‌شود. همچنین مدیران سرپرستی‌ها و شعب بر اساس عملکرد نمایندگان اختیارات را به آن‌ها واگذار و نظارت خود را قوی‌تر کنند.
آقادادی با بیان اینکه سیاست ما تفویض اختیار و برون‌سپاری با بهره‌مندی از شبکه فروش و ارزیابان خسارت است، یاداور شد: ما باید اهمیت استفاده از ظرفیت‌های نمایندگان را برای فروش، همراهی با بیمه‌گذار و مشتری‌مداری را به‌خوبی درک کنیم تا هم نماینده منتفع شود، هم رضایت مشتری افزایش یابد و هم برای شرکت ارزش افزوده داشته باشد.
مدیرعامل شرکت با تاکید بر جدیت بیش‌ازپیش در شناسایی، جذب و توسعه بازارهای جامعه هدف و کم‌ریسک، گفت: شایسته است معاونان، مدیران و شبکه همکاران هم‌زمان سه موضوع افزایش سهم از بازار، سوداوری و رضایت مشتریان را مدنظر قرار دهند که این مهم در فضای رقابتی امروز با خلاقیت، افزایش کیفیت خدمات، چابکی، تعامل و پاسخ‌گویی درست، درخور و به‌موقع محقق خواهد شد.
وی با اعلام «اطمینان، امنیت و آرامش» به عنوان محصول اصلی یک شرکت بیمه، تاکید کرد: اعتمادسازی و مدیریت ریسک برای بیمه کوثر از اهمیت بالایی برخوردار است و در این زمینه همراهی با مشتری، رصد تغییرات محیطی و رشد تکنولوژی و نیز ضرورت تحلیل داده‌ها و توسعه کیفی شبکه فروش باید به‌خوبی، مدنظر قرار گیرد.
آقادادی مدیریت ریسک صحیح بیمه‌گری را یکی از عوامل مهم در انتخاب بازار دانست و گفت: برای کنترل خسارت‌ها، حوزه‌های فنی و اتکایی باید شناخت کافی از شرایط بازار، ارایه نرخ متناسب با شرایط و نیز تمهیدات لازم برای کنترل و نگهداری ریسک‌های پذیرفته‌شده را داشته و با دقت پیگیری و اجرا کنند.
مدیرعامل شرکت خاطرنشان کرد: برای ایجاد تمایز در خدمات باید رسیدگی به پرونده‌های زیان‌دیدگان در کمترین زمان ممکن انجام شود به گونه‌ای که بیمه‌گذار حلاوت و شیرینی دریافت پوشش بیمه‌ای را در زمان مناسب حس کند.
وی در پایان نیروی‌انسانی را بزرگ‌ترین سرمایه و دارایی هر شرکت و خالق ارزش‌ها معرفی کرد و افزود: انتظار دارم مدیران شرکت به موضوع جذب، ارتقا و نگهداشت کارکنان و نمایندگان حرفه‌ای توجه کنند. مدیران باید با گزینش مناسب و به‌کارگیری افراد صادق، مجرب، کاردان و مسلط به دانش روز که می‌توانند در فضای رقابتی به فعالیت بپردازند و همچنین ایجاد فضای امیدوار‌کننده‌ در بین کارکنان و تاکید بر کارتیمی و نظم و انضباط کاری برای رشد بهره‌وری شرکت تلاش کنند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=77854
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن